Misa Brave!

Okay nu är det ingen återvändo! Nu har jag bestämt mig och så kommer nu bli ( om jag nu har turen på min sida dvs)
Jag har nu skickat iväg en jobb ansökan på mitt gamla jobb i england.. och jag hoppas på mina bara knän att jag får det! Och nu går det inte åh ändra sig heller.. hehe tur det inte finns en ångra knapp på mailen hahaha annars hade jag nog aldrig vågat slänga iväg detta mail..
vet igentligen inte vad det är jag fruktar! jag vet ju exakt hur det är och jobba där.. jag har ju som gjort det förut!
men på samma sätt som det var förut... är jag nu nervös och lite osäker.. fast det e ju kanska naturligt då jag kommer återigen och lämna trygga sverige för att bo i ett utländskt land... en annan kultur dock inte en främande...
men det klart att det finns nervositet.. och denna gång vet jag ju att jag inte kommer behöva åka hem efter 7 månader utan kan nu stanna så länge Mr & Mrs Dawson vill ha mig.. och går det lika bra som förra gången då dom inte ville att jag skulle sluta så lär jag få stanna ett bra tag :D
och ifrån Bardwell till London är inte långt.. drygt 3 timmar med buss.. och i London kan säkert min lilla Ängel komma så vi kan umgås ♥ och så kan jag träffa lille Charlie oxå som bor i Wales :D Yippie Yahoooo!! henne har jag saknat som en dåre... åh hela min kropp blir varm bara jag tänker på att få åka tillbaka dit bort.. tillbaka till det underbara landet Storbritannien... det land jag känt mig mest hemma...
Det enda tråkiga är att Jack inte finns kvar :/ min lilla prins.. *snyft* saknar honom.. och Ben.. åh hur ska jag kunna va i Bardwell och veta att Ben inte finns där mera.. eller att han inte finns i livet alls... :(
jag kommer att ha honom i hjärtat när jag far och jobbar där.. skratta åt det roliga vi hade där.. och hur mycket vi skrattade på ridlektionerna.. ^^ min lilla Touché Pussycat.. miss you for every second that goes...
Jahapp ja då var det bara den lååååånga outhärdliga väntan på åh få svar.. va gör jag om jag får ett NO.. kommer jag att klara det? tar jag ut segern och lyckan i förväg tros? åh låt turen va på min sida nu jag ber...
What do Destiny have in store for me?
Will i leave sweden and not look back? or will i get stuck here forever?


pray for me that all this goes well and that my dream will come true

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

ÅÅÅÅÅ vad lycklig jag blir!"!!!!! :D :D

jag håller tummarna & allt man kan göra!! :D

KLART du får de :P

men annars finns de annat också..sök som en dåre så ska du se att de blir UK för dig honey :D



DET skulle vara de underbaraste som finns om vi kunde busa runt i UK I vår/ sommar :D

& ja får min BF back :D



x x x x x

Kommentera här: