Bad bad baaaaad

Okay denna dag började ju inte riktigt bra kan jag ju medela.. O.o
Somnade igår runt 9 tiden och vaknade 12 av att jag trillat emellan sängen min.. ( är två små sängar ihop tryckta)
så jag trillade emellan hahaha DUNS! ;D typiskt mig..  tryckte ihop sängarna och somnade om och vaknade runt 9 i morse.. WOW snacka om att det va skönt.. speciellt när helgen varit som den varit..
Vi har varit understaffed hela veckan då Kylie vägrat komma till jobbet.. så vi har varit 2 pers jobbat för 4 mans jobb.. 10 timmar per dag är den vanliga dagen.. men denna vecka var det 10 timmar dubbel pass..
Så jag hade min "day of" som vi kallar det i fredags.. for in till Bury och shoppade lite HEHEHE ^^
Salty hämtade upp mig och vi for till Tescos för åh handla lite inför fredags kvällen.. alkohol och cheezecake NOM!
sen for vi åh handlade Fish n chips.. hahaha jag fick bestämma så :P sen hade vi movie night.. vi tittade på Snatch, hot fuzz och Hannibal.. sen skjutsade han hem mig runt midnatt.. så där fick jag 6 timmars sömn.. upp lördag morgon jobba 10 tmmar sen kom salty och hämtade mig och vi åkte hem till han.. jag bestal mig hans badkar hahaha och han lagade middag åt oss :) chicken roast YUMMIE! sen gjorde vi oss iordning och for in till bury för en party all night long time.. Ritchie kom och hämtade oss och vi gick först till Bentons sen The grapes där alla verkade vara iaf.. Simon, Mark och John.. Jabba The hutt och Johns omtalade Ex Jan.. och det var ett as bra band som spelade där! och tro det eller ej men Mark pratade med mig WOW amazing grace.. vi skämtade lite och det kändes bra att ha han tillbaka som min vän.. dock ska jag hålla mig borta ifrån han hedan efter när jag har alkohol i kroppen för jag kände att jag absolut inte kan lita på mig själv runt han.. då min känslor inte är helt borta.. :/ och skulle han visa att han ville ha mig så vette tusan om jag skulle kunna hålla mig! det är det som är kruxet.. ANywho.. ;D
träffade på en riktig liten läckerbit där dock! vet dock inte hans namn eller nåt.. hur spännande som helst.. vi stötte på varandra på varsin sida av baren och vi flörtade lite.. och varje gång vi stötte på varandra så log vi mot varandra och flörtade på.. enda tills en halv timma innan puben skulle stänga kom han fram till mig och vi började prata randomligt om allt och inget men vi presenterade oss aldrig och han tog min hand och höll det :) mys!
och så sa han innan han pussade mig på munnen och jag gick.. är du här nästa lördag så kommer jag defenetift vara här.. skulle gärna träffa dig igen! och jag sa att ja det ska jag.. så vi bestämde att vi ska träffas på the grapes nästa lördag HAHAHA pirrigt värre..
Hmm okay Så jag kom hem till Satly runt 3:30 på morgonen somnade som en stock.. klockan ringde 7 och det va bara att kliva upp och göra ett 10 timmars pass igen URK! säger jag bara..
Hmm vad mer vad det jag skulle säga.. JO! dåliga dåliga nyheter idag..
Fick reda på att Sångaren i Dio har avlidigt..
R.I.P. Ronnie James Dio du kommer va saknad!


Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

hehehe...:P

antar att man ska vara careful what U wish for..

NU har du ju pojkar överallt"!! :P

men me så är du ju en läcker svenska i Ukland..;)



x x x

2 syster:

skriven

Vad romantiskt ;);D.Lycka till:D

Kommentera här: