Suck!

Jadu vad kan jag säga..
Allt verkar gå i stora enorma jätte vågor här.. Drama hit och Drama dit kan jag ju medela..
och nu är det inte bara i mitt privatliv utan oxå på jobbet *suck* orkar inte med detta..
att gå runt och veta nåt jag igentligen inte ska veta och sen se personen i ögonen som tar skada av allt detta.. ja huvva säger jag bara.. Därför ska jag nu försöka mig på att hitta nå annat!
Starta på en ny lugn och ikke så dramatisk kula... Hitta ett lugnare jobb.. ett som inte kräver 12 timmars pass och arbete för 4 pers.. O.o jag är inte ung längre.. min kropp klarar inte av detta mycket längre..
Speciellt inte min stackars hanled som har gett upp helt.. :( får gå runt med bandage och det ser ju inte bra ut inför klienterna!!
Stekande sol har vi haft här WOW säger jag bara.. brun på armarna och lobster röd på axlarna och nacken ;P
ridbrännan är inte direkt nåt åh hänga i granen men det e bättre än gå runt och va spökvit tihi..
Jag kan inte sluta tänka på min stackars Ängel som har det så svårt just nu.. och jag känner mig så himla elak som inte kan finnas där för na! ja förutom över internet men det suuger stenhård Kåda! jag vill ju kunna finnas där henne öga mot öga och få henne och skratta och må gott så som hon alltid har gjort för mig...
Förhoppningsvis nu *håller tummarna tills dom blir blå* kommer hon komma hit till England inom en snar framtid och då jävlar säger jag bara! Då ska jag sy fast mig i hennes lilla höft så kan hon aldrig bli kvitt mig ;D
Sitter fortfarande i min pyjamas nerkrupen i sängen med lap topen i knät och lyssnar på musik och vad poppade inte upp just nu när jag skrev om min Ängel.. JO I'm in love with a Fairytale *SUUUUCK* snacka om att det är mobbing på högsta level här.. Tror hon har gaddat ihop sig med min dator :P
SKUUUUURK!!!!
Oh btw hoppas den nya designen pleasar er.. Kommer sakna mina fina Boondock Saints pojkar men lite nytt i tillvaron kan behövas.. och jag kan ju alltid gå tillbaka till den gammla designen när jag vill ^^

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

hahahahahaaa jamen visst är de så :) din dator sänder vibbar till mig & jag till den ^^



Jaaaa jag skulle behövt dig här min härliga fina weweeee men neej JAG skulle behöva vara i UK.. & jag vill vill vill...!



Saknar dig som få & alltid :D



/ P.S Två tummar upp för design O

LOVE YOU;)

2 ghd mk4:

skriven

Jaaaa jag skulle behövt dig här min härliga fina weweeee men neej JAG skulle behöva vara i UK.. & jag vill vill vill

Kommentera här: