Tror jag blir knäpp..

Jag tror jag börjar tappa det helt och hållet.. Att gå arbetslös och att inte ha nått att göra på dagarna gör mig absolut tokig!

G är och jobbar hela dagarna och det e bara jag och Georgie här hemma.. så det blir städning av huset varje dag och tvättning och diskning sen är det att sitta och titta på film el om det e nå bra på tvn..

PÅ måndag ska jag äntligen få träffa nån om mitt National Insurance card och när jag fått det kan jag äntligen börja söka jobb.. Ska bli så skönt att äntligen få jobba och tjäna pengar igen.. dessa veckor utan pengar är ett helvette..

Åh andra sidan Jag har lärt Georgie en massa nya tricks och det e alltid lika roligt att se G min när vi visar upp dem för han.. :P och jag och Georgie har fått ett starka band och han tom börjat Dissat G för att gosa med mig :D :D

Im the dog wisperer.. lol NOT!

Helgen min ♥ åååh John kom upp bara för 1 dag men ändå.. det va så fint att få träffa han igen.. Fick mig att verkligen känna efter... Dock så ville jag mörda han dom första 5 timmarna men sen gick det över och nu känns det bra igen.. dock vette tusan hur länge det kommer hålla sig i.. men det e ju bara att återstå att se..

Sen är det ganska tufft att se alla glada och mysiga människor på Fejjan som Antingen ska bli förälder eller ska gänga sig.. eller dom som redan har fått både och.. medans jag och J snart firar 6 månader och vi är fortfarande på distans.. det e ju så man blir gråtfärdig.. jag vill oxå kunna gå till jobbet på morgonen och sen träffa och umgås med min karl.. inte ha ett jävla förhållande via sms el telefonsamtal.. :( det suger stenhårt..

Aja guess thats how my life always will be.. Åker till Wales i Februari för att va med på Charlie-chans Möhippa och sen i mars åker jag och J dit för bröllopet.. kommer bli sweet :D jag vet att charlie kommer bli en vacker brud..

Har fått tillbaka min dator nu för några dagar då G´s mor e bortrest till skottland och hon har exakt samma dator som jag så det känns grett att ha tillbaka den även fast det bara e för några dagar.. ^^

Nu kan jag äntligen Se mina Eddie Izzard videos igen MOUHAHAHAHAHA God I love That man! ♥

Kommentera här: