Adventure is out there..

Befinner mig hemma i Östersund igen.. Efter att ha varit borta i över 7 månader i England..
Tyckte det va som på tidn att komma hem och träffa alla underbara sköna katter här :)
Så jag fick mig en 8 dagars resa hit av mina päron ♥

Men allt har ju som inte varit frid och fröjd direkt måste jag säga..
Bara resan hit va ju ett helvette.. Börja med att jag fick fara ifrån Heathrow flygplats till Oslos flygplats.. och sen därifrån Oslo till Arlanda och från Arlanda till Östersund.. hahahha fy faen det va en pärss kan kan säga, men det va det faktiskt värt!

Att få träffa min familj och mina underbara vänner igen är värt allt.. Speciellt 1!
Min underbara Ängel som jag har saknat mest av allt, den personen som får mig att må som en princessa..
( John är den enda annars som kan få mig att känna så men han e ju min karl oxå lol)

Det har varit så underbart att få umgås med henne igen, och igår tog vi en promenad på över 2 timmar, även fast värdet sög och Coca Colan vi drack smakade Hercules så va sällskapet det bästa nånsin ♥

Och nu när jag har mina sista 5 dagarna här hemma så gissa vad som hänt?! Jo men tro du inte på faen att jag åkt på dunder förskyldning? Jora det e ju inte sant! snacka om att Östersund visar hur mkt dom saknat mig ;D
BASTERDS!!

Men jag struntar IIT! jag ska träffa min Pingla i morrn om jag så ska dö på kuppen!


 

Sakura - chan & Ero-sennin ^^

 

BEST MATES 4-EVER ♥

Kommentera här: