Back on track!

Vad ska man säga?! ÄNTLIGEN back on track!..

Det har varit mycket upp och nergångar dom senaste 2 veckorna.. för att va helt ärlig så har dessa senaste 2 månaderna varit ett rent helvette!!
Det har varit mycket tjaffs och bråk :( och gråt och skrik.. och för attt inte tala om missförstånd!
Men som vuxen har man lyxen att kunna sitta ner efteråt och faktiskt prata ut.. och även fast jag och J har försökt med det och efteråt har det varit bra men sen några dar senare så e vi tillbaka på ruta 1 igen..

MEN!! De vart nåt nu senaste veckorna.. då jag fått jobb och vart sjuk som nåt ändrade sig totalt.. vi bröt upp helt..  och pratade inte med varandra på hela dagen.. och efter de så vart det jätte konstigt!
J mjuknade på någe skumt sätt.. och vart sitt gammla jag igen, och då mjuknade jag äntligen upp.. ( kan ju va för att jag har varit sjuk nu i snart 2 veckor och jag orkar inte stressa upp mig hahaha) men vi kan ju hoppas att vi äntligen fick oss en varsin nödvändig bitchslap! och vi båda öppnade upp ögonen och nu så har vi verkligen släppt på taggarna och låtit murarna rivas och vi e tillbaka på ruta ett där vi va i början av vårt förhållande 14 månader sen :) allt e sådär pirrigt och nytt och det känns så underbart att ha tillbaka min gammla J igen.. och inte den där uppmärksamhets beroende tönten som inte tänkte på nån annan än sig själv!!

Nej han e tillbaka.. den man jag föll pladask för och som stal mitt hjärta :) och jag e glad igen! för första gången på ett bra jäkla tag kan jag medela!!

OCH hehee ska inte säga att det e 100% säkert nu men vi ska kanske iväg i morrn och titta på en liten bebis till oss ;) men schhh inte säga nåt förns vi vet med säkerhet!

Måste ju ha nån som Terrar Tant Linda när hon kommer över till Nyår hahaha så som hennes lilla Bebis gjorde med oss när vi va över :P

PAY BACK!! lol

Och i morrn ska jag till doktorn :( e lite nojjig faktiskt..
tycker inte om doktorer.. och jag är livrädd för vad dom kan hitta...
Jag e så yr att jag känner mig full konstant, även fast jag inte har druckigt en droppe alkohol! går runt och svajjar och det e jätte otäckt! och sen e jag illamående hela tiden och svettas konstant även fast jag fryser som isbjörn!!
går runt med tjock tröjja och filt! och trots de så har jag gåshud och fryser men svettas samtidigt :S
Har ingen matlust alls.. kan sitta och va sugen på nåt men sen när jag ska äta de så har jag ingen aptit..
tvingade i mig en hemmagjord skaldjurs sallad igår utan pasta eller nå kolhydrater.. utan bara nyttighet! isbergs sallad, tomat, gurka, gul paprika, med king prawns och lax! tänkte att jag kanske hade varit usel på vad jag ätit men Ack! inte hjälpte de inte.. mår fortfarande som en tom påse skridskor :(


Detta kan ju inte va normalt heller?? nåt måste ju va galet?? O.o *help meee*
Och ni som undrar nej jag kan inte röka heller så det har jag näst intill lagt av med :( vilket e bra för mig jag vet.. men jag tyckte ju om åh röka ju! och det e ju lite sorligt!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ey, är du gravid kvinna!?!? =) Puss o kram /Emi

2 Tirja:

skriven

Jag hade också gissat på samma som Emi! :P

För precis som du beskriver va jag när jag väntade Isak i början, mitt i sommaren låg jag fullt påklädd under DUNtäcket och frös! Trots 30 + ute! och säkert 28-29 grader inne!

Men sen kan du ju ha åkt på en rejäl flunsa också, känns ju lika dant!

Hoppas dom hittar något <3

3 linda:

skriven

jaa weewee har du bulle i ugnen?? och vad roligt att ni kommer skaffa kisse bebis! yay <3

Kommentera här: