Fin besök i helgen :)

Ja jag fick ju fin besök i helgen som var av mina föräldrar! de va jätte kul! :)
Vi hoppade runt London som skållade troll hahha vi drog till Camden town och china town och ja gudarna ska veta.. :P dock missade vi helt att fara på madame tussauds vilket va lite trist men de får bli nästa gång!

Hoppas väl att päronen laddar upp lite bilder snart så jag kan lägga upp dom här så ni får se :D
vädret åh andra sidan va ju inte alls som dom hade lovat!!
Det va en äkta engelsk sen sommar.. sol ena sekunden och spö regn den andra.. de enda som fattades va snö.. hahaha

Vi käkade ute på restaurang varje kväll så nu har man väll lagt på en sådär extra 20 kilo hahaha
hoppas dom rinner av sig nu när jag äntligen börjar jobba!

Jaaa de har jag ju inte berättat! Jag har fått jobb :D :D YATTA!!
Ironin e dock helt underbar!!
jag jobbat som svensk översättare! hahaha snacka om fult! flyttade till england och får nu jobb där jag ska prata svenska 8-9 timmar om dagen! hahaha underbart!! hoppas dock att dom snart ringer ifrån cyberdog och säger att jag fått de jobbet för det jobbet vill jag ha mer än någe annat!

Jag är ingen telefon person.. jag vill jobba där jag får röra mig och möta folk.. inte sitta på telefon!
men men inte gnälla! jobb som jobb eller hur? ;)

Längtar till September då jag ska försöka ta mig hem.. har hemlängtan :P även fast jag va hemma i juni ^^
känns som evigheter sen dock!!


Och sjuk har jag blitt :( känns som om jag har nå flytande geggamojja i lungorna och hostar och nyser och har haft feber i 3 dagar nu :( känns skit trist! och så ska jag jobba 3 dagar nu JIPPIE!! *NOT*
hela kroppen värker och jag har sovit och gjort allt jag kunnat för att få bort den här skiten.. men den sitter i någe fantastiskt och det e så störande!! nån som har någe bra råd??

Kommentera här: