What should i do??

Vad gör man när hjärtat skriker efter en person?
medans hjärnan säger nej fy faen??

Jag och J gjorde slut för ungefär 3 veckor sen och det har varit både upp och ner om det..
Mitt hjärta ångrar det varje dag medans hjärnan dansar på bordet med Tequila flaskan i tassen..

Så vad igentligen är det jag ska göra? Ska jag lyssna på hjärnan eller följa mitt hjärta??
Jag kan tänka mig att det måste va den största frågan som nånsin ställts i detta universum
för helt ärligt peka ut den person som inte undrar vilken man ska lyssna på?

J var inte bara dålig.. han hade många fina egenskaper och är en underbar man som behandlade mig som en prinsessa.. och skämt bort mig någe otroligt.. har aldrig haft en bf som skämt bort mig som han.. han har givit mig allt jag pekat på! och hade jag bett han att cykla runt jorden hade han gjort det..

Han har gett mig fina saker, betalat hotell, tågbiljetter hit och dit och bussbiljetter.. tunnelbanne kort etc etc etc etc etc.. bjudit mig på fina middagar alkohol bio hit och bio dit.. och alltid har han köpt mig ett mobil smycke varje gång vi varit på bio! alltid godis el glass u bluddy name it.. och ALDRIG ALDRIG har han gnällt..
han har gett mig pengar och köpit kläder skor väskor etc och alltid haft ett leénde på sina läppar..


Och nu vill han ta med mig på en resa till ett tropiskt land för att försöka få mig att falla för han igen..
han vill få oss att fungera och va tillsammans.. En romantisk resa med bara han och jag för att kämpa tillbaka mitt hjärta som en gång var hans.. och han har lidit som ett halvskjutet djur varje dag under dessa 3 veckor då han inte fått prata med mig el smsa osv.. han saknar oss..

och helt ärligt.. jag saknar oss. jag saknar oss som bara den..
Han va ju trots allt mitt livs kärlek och kanske finns det en chans för oss att hitta tillbaka??
Är han värd en chans till eller ska jag kasta bort kanske mitt livs chans att få va lycklig och bortskämd som alla ni andra??

Kommentarer:

1 Lindah:

skriven

Om du saknar honom och känner att han är ditt livs kärlek, varför inte ge det en chans?

Men innan ni återgår till att vara ihop så bör ni nog sätta er ner och prata igenom saker och ting.

Hoppas det löser sig!

KRAM!

2 Linda S:

skriven

Håller med ovanstående!

Även om han skämmer bort dig o allt sånt,

så var det ju inte därför du gjorde slut...

de var ju för att han aldrig kunde se framåt o du var trött på att ha distans med någon som aldrig kom framåt!!

SÅÅ prata om de först! Se till att han fattar de först,sen när han är medveten om allt sånt kan han få fortsätta skämma bort dig...

Annars kanske han bjuder ut dig o reser osv.. åsså

pang bom så blir de vardag o du är lika frustrerad igen....



meeeen FÖRST weekend with moi :)



x x x

Kommentera här: