Mörka Tankar..

Det spelar ingen roll hur mycket man än intalar sig att livet e på topp och att man ska va tacksam för ännu en dag med en massa positivitet.. Men hur mycket jag än försöker så smyger sig dom mörka tankarna in och naglar sig fast och vägra försvinna..
Mitt nyårslöfte va faktiskt att va mer posetiv och ödmjuk mot mina nära och kära och ja försöker för glatta livet men det är så jädrans svårt..

Och det verkar inte som spela nån roll för min karma suger stenhård broccoli ändå.. Det verkar som om min älskade Moffa åkt på en Stroke så givetvis så triggade det upp onda och mörka tankar i min redan skadade skalle.. och satte mig genast på sas hemsida för att se om jag kunde finna nån billig biljett hem! men HA det kunde ju jag sätta mig och rotera på att det fanns.. och Ryanairs hemsida e ju pajj så där kunde jag ju inte ens kolla.. så nu e jag defenetift strandad här i UK.. Jag och J hade planerat att fara hem till ÖSD och fira våra födelsedagar där men det sket sig :(
Så jäkla typiskt..  Hur mycket jag än försöker tänka posetivt och affimerar om min framtid så kan jag bara inte låta bli att bli så grön av avund på vissa människor..

Jag vet att det är mycket att önska sig att fixa en lägenhet el ett litet hus med J och skaffa en vovve..
och just nu känns allt bara blargh och att jag står och stampar på samma jäkla spår som en lipizzanare i piaff! ( är dock inte så graciös ;D utan jag ser mer ut som en Valross på rullskridskor i en rosa tu-tu)

Jag vill ha ett eget hem! och göra saker som par ska göra.. jag vill leva med min karl inte ha han 100 mil ifrån mig och träffa han 1 gång i månaden!! ja jag vet jag lovade han att jag inte skulle pusha han någe mer ang det där.. men jag får ibland den där känslan av att han skiter i allt och bara traskar på som om inget hänt el kommer hända! Dock vet jag att han försöker.. jag vet att han jobbar arlset av sig för att få ihop pengar till ett lån på ett hus då det är det han vill ha och inte en lägenhet.. och jag antar att det e bara att bita ihop och se glad ut och låtsas att det regnar el nåt.. >_>

Kommentera här: