Jaha ja







Jahopp då kom dagen som jag väntat på så länge..

Jag och J har fått en lägenhet i London.. och nu packar jag och står i..



Kommer kännas lite knepigt att inte bo med G längre.. skönt oxå då jag inte står ut med hans beteende när han dricker!! kommer sakna min lille pojk dock :( min lille Georgie ♥
Men men så är det när man är dum och släpper in ett djur i sitt hjärta!!

De har varit lite rockigt sådär mellan mig J på sistonde.. men vi har sagt att vi ska jobba hårt på oss och se va framtiden visar sig!! dock har jag inte förlåtit han och kommer nog aldrig att göra de heller.. men de får han räkna med!! Han försöker sitt bästa med att få mig att förlåta han och visar och säger hela tiden att det han gjorde va fel!
men än e jag inte klar med att tortera han MOUHAHAHAHAHAHAHHA 3:)

Och så i Agusti kommer ju både min Ängel och mina päron på besök! :D blir en hektiskt månad hahaha
dock bra!! måste få andra tankar i skallen!!

Nää kanske man ska fortsätta att packa! måste gå upp på stan och inhandla ytterligare en reseväska *ugh*
jag har redan 4!! måse VERKLIGEN sluta köpa saker!!
Jag kommer ju sluta som Crazy bag lady snart... >_>


Bye bye Oldham and Hello London :D




Kommentera här: