Sweden Week :D

Ja nu har jag anlänt "hemma" i Oldham igen efter fantastiska 2 veckor på Äventyr!
For ju hem över midsommar i 8 dagar och de va så himla mysigt att få umgås med min lilla Ängel igen ♥
Dock lite ledsen på ögat att de vart en del som jag inte fick träffa :( men men de får bli senare iår ;P

Drog till Norge en snabbis och bodde i en jätte mysig stuga :) där vi hade pyjamas party ♥







 

 

 

 

Sen kom Midsommar och Mina föräldrars STORA dag! :)

Jag och Syster yster fick ju då va brudtärnor vilket jag kan säga va spännande :P och oxå lite halft creepy haha

 

 

 

 

 

Åsså jag och min numera Fästman ♥

( För ja tro det eller ej! friade när vi flög över östersund :D )

 

 

 

 

Kan ju oxå berätta att första dagen vi anlädde till östersund var det strålande solsken och varmt och skönt.. men resterande av dom 7 dagarna vi va där ( utom sista dagen då det va strålande solsken) regnande de konstant (X,X)

 

 

 

 

 

 

Kommentarer:

1 lisa:

skriven

nästa gång!!! annars hänger jag med linda te UK!! <3

2 lisa:

skriven

btw, stoooort grattis, du förtjänar all lycka!!!

Kommentera här: