Sista tjatet jag lovar :P

Nu e det sista dagen jag tjatar om detta jag lovar HAHAHA
Jag kan ju som inte låta bli!! Tiden har gått nå fantastiskt fort om jag tänker efter, dock kändes de inte som de för ett tag sen... då kändes de mera som att tiden stod still!

MEN nu e det sista dagen jag sitter här i min säng! Väskan e packad klorna fixade håret färgat och slingat!
( ja jag vet jag ska försöka ta en bild idag på de Linda ;P )

För i morgon far jag ner till London och få äntligen träffa min Darling Hubbz ♥ ta en liten shopping tur på lördagen
för sen på söndagen måste jag upp tidigt och ta mig iväg till Heathrow flygplats! :D TOO ADVENTURES YAHHOOOOOOO

Massor är planerat för min äventyrs vecka och jag kan knappt bärga mig! ska bli så kul! och vilken perfekt grej att göra som 1 års present för mig och J! :D

Dock så kanske ni minns i tidigare inlägg att jag nämnde att han hade en stor överaskning till mig som han vägrade rubba sig på.. WELL... nää jag har fortfarande inte fått ur han nåt om de.. börjar undra om han kanske glömt bort de hahaha eller så spelar han dum riktigt bra ;D *skojja*
Så söndagen är en stoooooor dag! och jag vill att de ska va nuuuuuu!!!!!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥ SÖNDAG ♥♥♥♥♥♥






Kommentera här: