1 year Anniversary

Okay here we go hurray for me :D
Idag är det nämligen så att det e en stor dag för lilla mig..
Idag är nämligen min 1 year Anniversary i England!
jag har nu bott i detta underbara land i ett helt år.. ( kanske inte en sån stor grej för vissa)
men för mig är det de då jag har en väldigt flyklig själ och stannar gärna inte på samma ställe för länge..



så för mig är det stort att ha stannat på samma ställe så pass länge.. och som det känns nu ska jag stanna här tills jag är döende då flyttar jag hem till jämtland igen för det är där jag ska begravas!! Hammerdals kyrka brevid där min morfar kommer ligga..

 

Jag tror nog att min flytt till England va min bästa ide nånsin.. har inte mått så bra på väldigt länge :)

Sverige och speciellt Jämtland kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta :)

och jag kommer alltid att se det som mitt hem även fast jag inte bor där..

Det e ju bara så jobbigt när man inte passar in i ett land man e född i.. men i England här känner jag mig hemma.. och ingen kultur krock alls.. inte som i sverige.. detta kanske låter knasigt men jag har aldrig riktigt känt mig hemma el som att jag passa in.. inte när jag levde nere i sthlm el hemma i jämtland.. har alltid kännt mig utanför och att känna det i hjärtat alla dessa år har tagit hårt på mig.. Men nu äntligen känner jag mig hemma och den känslan är obeskrivlig underbar känsla och det e så svårt att förklara men jag vet att mina vänner och min familj stöttar mig med allt detta.. Och den känslan är den bästa känsla nån människa kan nånsin känna :)

 

och snart kommer min mor och far och hälsar på för första gången!! ( alltså första gången dom kommer till England) och ja men självklart första gången dom hälsar på mig! åååh e så pirrig i magen har saknat dom..

 

Ja J ville ju fira mitt 1 år här oxå och hur gjorde han det?? JOOOO han gick och köpte mig en Packard bell notebook hahahaha ( då min dator e mer döende än levande) så ja den mannen skämmer bort mig någe fanatiskt.. och inget sa han heller utan det kom en man och knackade på dörrn med ett stort paket till mig.. ni kan ju tänka er shocken på mitt ansikte hehee

 

 


Kommentarer:

1 Mor:

skriven

Nice och är det samma färg tro?

2 Eve:

skriven

Jajjebox bilden är precis exakt den jag har :D

3 syster:

skriven

SAKNAR DIG.

4 syster:

skriven

SAKNAR DIG.

5 Sofie:

skriven

Usch, e det så länge du har varit borta..? Inte konstigt att jag saknar dig då... Men det e skönt att höra att du har det bra iaf, det är du värd!! <3

Kommer du "hem" på nån semester snart då? Måste ju träffas en sväng snart. Kommer ju snart ett nytt litet liv som måste få träffa världens bästa Eve!! :)

Ha det gött tjejen, så ses o hörs vi!

Pöss o kram! <3

Kommentera här: