I HATE YOU!!

Jag förstår mig inte på vissa människor..
Att man bara kan sitta där och kläcka ur sig saker och sen inte förklara sig!!

Han bara satt där och sa att jag va egoistisk!! och självklart frågade jag han hur jag var det.. enkel fråga eller hur?? och det enda svar jag fick va.. vill du verkligen gå in på det?

WTF???!!!

Hur i helaq jävla friden kan jag va egoistisk?? jag ställer upp på allt han ber mig om.. jag tar han om han hund och hem när han super sig så jävla full att han inte vet varken ut eller in.. el när han blir så full att han går upp och lägger sig och sover från 8 på kvällen till 8 på morgonen..

Han gör absolut galen,, han verkar inte förstå hur mycket jag faktiskt gör för honom!!
är nu så jävla less på hans attityd att jag ska försöka fixa nytt boende ASAP!

Hoppas dock hans beteende blir bättre efter han kommit ut ur rehab för detta tar jag bara inte..
Jag gav han ett löfte 7 månader sen att jag skulle ta hand om hans hund och hus medans han va inne..
visst e väl inte hans fel att han inte fått komma in förns nu... men ändå... jag hade kunnat flyttat ut tidigare och satt han i skiten men nej jag har stannat här för att visa att jag står vid mitt ord.. och vad får jag för det?? dålig attityd och spydiga komentarer.. Han hade en dålig vecka där han va så nere att han inte gjorde nå annat än och sov.. och jag städade hans rum och bytte hans sängkläder och tvättade hans kläder etc.. och tog hand så vovven inte fick lida.. jag har tom gått med på att gå på promenader på morgonen då det skulle va bra för han.. ( och jag är inte den morgon piggaste människa el den mest motion medvetna) så han borde faktiskt va jävligt tacksam..
men ICKE!! icke alls.. och det gör ont i mig...

DITT JÄVLA SVIN ÄR SÅ LESS PÅ DIG OCH DIN DÅLIGA ATTITYD MOT MIG!!

Fy faen säger jag bara.. är så jävla förbannad just nu att jag skakar.. vill bara gå nånstans.. tyvärr är det alldeles för sent för att gå nånstans och ingen pub är öpppen nu heller så jag kan inte gå dit...
Så med andra ord jag är fast.. visst jag kan gömma mig på mitt rumm men ska det verkligen va nödvändigt??
det är dagar som dessa jag önskar att jag aldrig flyttat ifrån mitt hem hemma i ösd.. jag skulle verkligen behöva en vän just nu.. en riktig vän!! och en kram.. en kram skulle betyda guld värd just nu..

Kommentarer:

1 Tirja:

skriven

Skickar dig tusen miljoner kramar vännen <3

2 lisa:

skriven

kram gumman, försök vara stark! Det blir bättre och han kanske inser sitt misstag och ber om ursäkt??

3 Linda:

skriven

weweeee Skickar massa cyber kramar!!!!



Tyvärr så tror jag att han vet att det inte stämmer, att du är allt i från ego,... Men säkert sitter det någon liten törn i honom som vet att du kommer inte bo där för evigt.. Du kommer gå vidare i livet o om inte han får till sitt liv så vet han att han kommer sitta där själv med sin hund...



Så var stark honeybunny o vet att det inte är för evigt!! När åker han in på rehab? O hur länge blir det??? Skönt att du får ni huset för er själva :)



/ annars vet du hur det är...

Säg bara: Linda kom o hämta mig,

och jag tar flyget pronto!!



x x x

Kommentera här: