Long time no see old..

Nu e det natten före fredan då Linda kommer upp och hälsar på..
har inte sett henne sen i september då jag kom hem senast!
Åh det ska bli så fint och se henne då jag saknat henne så..
så i helgen blir det ett hej dundrandes äventyr..

Fredag natt i oldham och sen på lördan far vi till liverpool där ingen av oss varit föut så bara det blir spännande.. :)
Åh det ska bli så skoj.. kommer nästan bli som äventyren till tyskland ( fast utan army lad´s)


Sen i slutet av april kommer mina päron till UK och hälsar på så det ska bli kul.. då jag inte heller sett dom sen i september så det ser ut att bli ett fint år 2011 för mig :)

Finns lite hemlisar i mitt liv just nu som jag inte tänker berätta om nåt förän det är 100% säkert ^^
och blir det som planerat kommer jag bli den lyckligaste tjej på jorden den saken är säker!
Så med andra ord i morgon blir en underbar dag.. linda kommer och jag vet säkert att det kommer hända
och blir det inte av så va det ju som inte meningen heller... Då e det ju bara och försöka igen lixom..

Men man måste ju va posetiv och tänka glada tankar och försöka affimera så bra det går och hålla tummar och tår..

OOh va busig igår och gick och gaddade mig :) ( kunde inte låta bli) va ju över 1 år sen jag gaddade mig så jag tyckte det va på tiden..

Det Står Neko på japanska ( vilket är mitt mellan namn och betyder Katt)

Kommentera här: