Friends are like..

 

Vad kan jag säga? Jag är den lyckligaste tjej i världen som har sådana fina underbara vackra och omtänksamma vänner i mitt liv! ♥

När jag är deppad och ledsen så skickar ni mig sådana fina ord som får ens ögon att vattnas och hjärtat att ömma.. Att veta att jag har er i mitt liv är värt mer än tusen Skatter i världen!

Vänskap är det starkaste vapnet och jag har äntligen insett det, och utan er skulle jag inte va nått här i livet..

Utan bara ett tomt skal! en skugga... Ett Ingenting!

Hur jag kan visa er hur mycket ni alla faktiskt betyder för mig går inte, jag skulle kunna klättra dom högsta bergen dyka dom djupaste sjöar och ändå skulle det inte va nog!

Jag kan dock bara ge er det jag håller kärast för det är ni värda..

Mitt hjärta och min själ och tillförlitlighet & min lojalhet..

Och jag får hoppas med all min tro att det är nog för att få behålla er till slutet av mina dagar!

Men med er i mitt liv är jag rikare än dom rikaste kungligheterna igenom alla tider!

ja till och med rikare än Stephen Hawkings ;P

Vad jag försöker säga är utan er alla skulle jag inte överleva! Tack för att ni finns och tack för att ni är min vän ♥



 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

awwww weweeeee alltid o de är så sant så , med dina citat som du lagt in!!! :)

Riktiga vänner finns alltid där, även om de finns i andra ländeer ;)

men de gör de hela lite extra skoj, för då innebär de alltid att när man väl ses igen blir de en weekend, lr extra äventyr! :)

Plus att man har alltid mkt att ta igen o prata om ;) x x x

Kommentera här: