Nånting är fel!

Att vara konstant förbannad och frustrerad och känna att bara skrika eller slå på nåt kan inte va normalt?
jag har nu kännt såhär i flera dagar och det går inte över! jag vet inte vad jag ska ta mig till...
jag är helt knäckt! Och stackars J.. han får ta all min skit hela tiden..

Ingenting han gör är rätt i mina ögon, minsta lilla grej blåser jag upp till den största storm..
Är så osäker i mig själv och det har jag inte kännt på många år.. denna jobbiga osäkerheten, rädslan och ilskan..
Men då är då frågan vart det kommer ifrån? vad är det som triggar?? jag har analyzerat till minsta lilla molekyl och har inte kommit på varför!! och det gör mig ännu mera frustrerad.. kan inte sova om nätterna bara skakar av ilska!
försöker lyssna på avslappnande musik, ta långa skumbad men inget hjälper!! röker typ 2 paket cigg om dagen för att inte slå sönder huset el ta ut det på stackars G som inte har gjort ett skvatt förutom att försöka muntra upp mig!

Jag känner mig som världens elakaste människa och vidrigaste flickvän i världen och jag har tänkt mycket på att låta J gå då han förtjänar så mycket mer än detta skit från mig!!

Men jag vill inte förlora honom då han är mitt livs kärlek!!
och det gör saken värre för då blir jag så osäker att han ska dumpa mig att jag tom blir svartsjuk ( jag blir inte svartsjuk alls.. ligger inte i min natur) på att han skriver med sina tjejkompisar och skriker åt han för det och anklagar han för att va otrogen :( uscha vill inte känna såhär längre.. det tar knäcken på mig!

Vad ska jag göra?? finns det nån där ute som vet vad det är för fel på mig?
Ena sekunden är jag flyförbannad och den andra nästan i tårar för att jag är så knäckt över att ha all denna ilska inom mig!! skulle behöva nån som kom och gav mig en riktig snyting så detta kan gå över för såhär vill jag ALDRIG aldrig känna mer... det e så fruktansvärt att jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Det gick så långt att jag tom satt och knopade på en ny design på bloggen för att hålla nerverna och humöret i schack!

Hjälp mig nån!!

Kommentarer:

1 lisa:

skriven

evey gumman det är inget fel på dej! jag har varit exakt likadan... jag var iof tvungen att undersöka varför jag var arg hela tiden, gjorde ett aggressionstest och det visade sig att jag var lite för arg för mitt eget bästa... kanske du behöver hitta en sak som gör att du kan få utlopp för dina känslor. jag har hittat mitt genom träning men det behöver inte passa för alla. det viktiga är att du kan prata om det, för är du medveten om dina "problem" desto lättare är det att försöka få undan sin ilska... när jag är riktigt förbannad försöker jag räkna till tio och andas djupt. det brukar funka ibland:)

men ännu igen, det är inget fel på dej!

2 Tirja:

skriven

Men gumman, det där lät inge roligt. Fast jag vet hur det är, jag är så av naturen. Arg och svartsjuk, men har kunnat kontrollera det alltid nästan...

Du får hitta något som du kan få utlopp för det på, en boxningsäck kanske?

Så svårt!

Massor av kramar till underbara du <3

3 Linda:

skriven

weweeee....



ja vart också så där arg av minsta lilla,

när ja hade mina ppiller.. :S

skitkonstigt humör!!

Nu har ja minipiller o de är bättre!

Vet inte om de kan vara så för dig...?



Men annars att prata om allt med någon utomstående,

kanske kan hjälpa??

'Annars ta med dig vovven o pumpa mobilen med HÅRDrock o bara ut o vandra av dig all negatvi energi :)



x x x

4 Linda:

skriven

meeeeen ååååå,

mitt inlägg försvann igen!!!!



suuuuck!



ja mailar dig ist honey..

Keep u´re head up!!!



x x x x x

Kommentera här: