Tiden går för sakta..

Varför ska tiden alltid gå så jäkla sakta när man vill att den ska bara rinna förbi??
och varför är det så att när man vill att tiden ska gå sakta så går den fasen lika fort som en racer bil??
INTE RÄTTVIST!! *humf*

Nu är det 20 låååååånga dagar tills jag far ner till London och till min älskling ♥Och jag kan knappt bärga mig!
Han har berättat att han har en JÄTTE STOR överaskning till mig där nere och jag är så nyfiken att jag håller på att sprängas! han vägrar att ge mig nån direkt ledtråd, utan den enda jag fått är att det är nåt med en av mina favorit fäger O.o Ja för det va ju en bra ledtråd?! NOT! hahaha jäkla gubbe :P så nu trippar jag runt på nålar och klättrar på väggarna.. för ni som känner mig vet att jag är inte bra med överaskningar!! Jag har absolut INTE tålamod till det!
Så nu har jag försökt fiska mera ledtrådar då jag vet att J inte är den bästa på att hålla munnen stängd men nu verkar det fasen vara så att han benhårt har sytt igen gobben på sig! är så jäkla svårt att få ur han nåt nu hahaha
DAMN! ;D

Vad tror ni att det är?? O.o *hjälp mig* hahaha

Ja som ni ser så har jag bytt design IGEN hahaha jag vet jag är så jobbig :P men det e jobbigt när man inte kan bestämma sig för en bara! skulle va fint om man kunde ha som en design som rullade och blev en ny varje vecka :D

Åh jag har haft en sån där jobbig period nu när jag är sådär kläning och saknat mina fina vänner hemma i Östersund jätte mycket!! ( jag saknar er jämt hehe) men nu har det varit sådär extra mycket och det e skit jobbigt hahaha för jag kan ju som inte fara hem varje gång jag känner så för då blir det jääääkligt dyrt hehe

Kommentera här: