FRIKKIN FINALLY!!!

Amen äntligen som jag har väntat och längtat och idag den 27 oktober kom dagen D!!
JAG HAR FÅTT BREDBAND OCH TV KANALER AAAAAAHHHHH!!!!! 
Saker man tar för givet i allmänhet som att kunna slå på tvn och se på ett program eller kanske en serie.. har inte kunnat göra det på snart 5 månader!!! eller kunna använda internet som jag själv vill utan att behöva tänka på att det ska rinna ut  och jag måste toppa upp skiten igen.. eller snigel farten UGH!


MEN nuuuuu nu har jag 100 kanaler ( sons of anarchy here i come) och jag kan beställa filmer osv *GLAD*




och bredband underbara goa mysiga söta gulliga fantastiska bredband ♥ ♥ nu kan jag äntligen använda mig av MIN dator som jag saknat såååå mycket ♥




och nu kan jag äntligen göra det JAG VILL utan att J sitter och säger att jag inte får använda upp all internet och bla bla bla
För det e jag som betalar hela detta kalas så han kan inte säga ett jävla pip nu HA! take that!!

och min lille gris ♥ min underbara mysiga gullegris ♥ växer så det knakar och nu kan han till och med hoppa upp helt själv på diskbänken och där står han och skriker tills man kikar in i köket då purrar han och ålar upp sig så stolt över att han tagit sig upp dit helt själv :D Älskar den här bilden.. han sover som död hahaha och små snarkar ♥ och snuttar gör han i sömnen oxå hihi ^^



Och till en viss vän som har det lite kämpigt just nu och inte alls e pigg och glad..
Man behöver inte vara en solstråle hela tiden ;) du har din fulla rätt att va ledsen och less på allt mellan himmel och jord!!  och att visa att du e männsklig igenom att visa svaghet och inte vara stark hela jäkla tiden..
folk tycker inte mindre om dig för de ;) utan tvärtom!  hur som helst jag må finnas hundra mil ifrån dig men jag finns ALLTID här 24 timmar om dygnet 12 månader om året om du nånsin behöver prata av dig ♥



Kommentarer:

1 Linda:

skriven

<3 <3 <3 awww tack fina honeybunny!



x x x

Kommentera här: