Destiny can shove it!!

Jag vet att det va ett bra tag sen jag nu bloggade.. mesta e väl för att jag inte haft nån ork eller lust för att va helt ärlig.. har mest bara legat halv deppad och vandrat runt som en zombie..
mesta e väl oxå att jag hållt mig undan denna blogg då jag inte velat se mitt förra inlägg!

10 veckor +4 dagar fick jag gå innan min kropp beslöt sig att göra det den gör bäst.. att fucka upp hela tiden..
vaknade på lördag morgon super tidigt runt 5 tiden av att jag hade så¨ont att jag trodde helt klart jag va i filmen Alien och att nått skulle komma ut ur magen på mig och så vi for in på sjukan och jag blödde som en gris och jaa.. de visade sig att jag fått missfall.. så efter att ha spenderat nästan hela dagen på sjukan skickade dom hem mig med värktabletter och order att ha sängvila i några dagar.. J tog ledigt ifrån jobbet och tog hand om mig..
Jag kan säga att det där va den värsta dagen på länge i mitt liv.. och inte har det varit lätt för mig och J heller..
vi har bråkat som faen och näst intill skyller på varandra ( vilket vi båda vet e fel) men e man så hjärtekrossad så bryr man sig inte... Vi hade ju som sett framemot detta.. vi hade varit och tittat på lite kläder och säng etc och tom kollat upp att bygga ut vår lägenhet så när barnet var stort nog och behövde ett eget rum så fanns det..
nu sitter vi här med tomma drömmar och krossat hjärta och en massa ilska bubblandes inom oss och den stora frågan varför just vi?



Visst jag fattar hinten.. de va inte tid nu.. va inte rätt.. ödet ville säga oss nåt med detta.. men ibland önskar jag bara att den där jävla ödet kunde ta sitt spel och köra upp det nånstans där solen inte skiner för jag e så fruktansvärt leij på allt jävla skit jag får kastat i ansiktet om och om igen!! aldrig kan jag få ha nån tur alls!!

Men iaf.. Jag har nu iaf en vecka senare kunnat äta för första gången på 8 veckor och de e ju alltid nåt att se framemot.. att slippa ligga sjuk och svag e oxå ett plus... men jag skulle väl inte påstå att de väger upp emot ett litet knyte inom mig!!




har försökt hålla tankarna skingrade med att måla lägenheten så nu snart e den klar.. nu e det bara mattan i vardagsrummet som ska bytas och golvet i hallen sen e klart! sen e de bara sovrummet kvar men de får vänta då vi inte bestämt hur vi vill ha de än!!

Kyuubi växer så de knakar.. nästan så man kan se det på bara en dag! och lika underbar e han.. dock har det visat sig att han är en riktig vilde och en super duktig escape artist!! han kan rymma ut ifrån vad som helst!! J for tom och köpte en chainsaw så vi kunde kapa träden som hjälpte herr kissemiss att kunna hoppa över staketet.. och vad händer? jooo kattskrället lyckades komma ut ändå!! och vi törs inte ha han springande lös då det kryllar av andra stoooora bamsing katter härom kring mycket läskigt! så nu har han utegångsförbud tills vi kan lösa hur vi kan göra för att han INTE ska ta sig ut!!


Aja 2 månader kvar till jul och nyår.. jag undrar om jag fortfarande kan övertala my Angel att komma hit och fira de med mig..  ;) *hint hint*

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Kanske de inte var ödet, utan ett dåligt ägg som inte hade utvecklats rätt? Kroppen stöter ju ut felaktiga o de kanske man ska vara tacksam för?? Sen är det klart att ni är jätteledsna !!! Men de kan ju komma flera chanser då det blir bebis!!



men weweeee större katter, hoppar in på en unge heller!! Låt han få komma ut o kika, så snart de är nåt som kommer emot honom kommer han kutande hem igen! :)



Hoppas allt ordnar sig för er o ni kommer komma ur denna sorgperioden!! <3 <3 <3

2 Anonym:

skriven

Från poopy ovan!! :)

3 Sofie:

skriven

Åhhh... jag är såååå ledsen för er skull... Hoppas och tror att det snart blir en liten åt er ändå. Massa, massa, massa styrkekramar till dig vännen! <3

Kommentera här: