Bilder...

Här kommer lite bilder ifrån mitt jobbande på dom Olympiska spelen samt lite andra roliga bilder
samt några söta...
lite bilder ifrån The Olympic park och olympic Stadium.. :)

 

Här är bild på mina co-workers som försöker lista ut bästa rese vägen till vart vi skulle jobba

Utsikten ifrån Kontoret i Stratford

Jobba natt



Min Syster Dotter Julia i sina 2 outfits jag och Uncle John gett na

Hello Kitty ^^

Star Wars


Inhandlade oxå denna sötnos en make-up bag
Den e ju så söt så jag kunde inte låta bli ^^


Och som sist bara för att jag är så snäll laddar jag upp en bild på lilla mig hehe
jag och J va i Uxbridge och hittade en Milkshake shop och vi kunde ju inte låta bli och handla hihi


Ser dock inte ut sådär längre...
Jag hade tråkigt och ville spicey up mitt hår inför sthlm resan så jag slängde in en massa rosa hahaha

Ja jag vet jag är lite Camera Shy :P

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Yay! Äntligen pics..



:)



xxxxxxxxxxx

Kommentera här: