Ohoy there! Remember me??

Ja nu var det som inte igår jag bloggade hehe skäms på mig..
Datorn min pajja och jag har som inte kunnat uppdatera via teflånen tidigare men det verkar som funka nu efter jag uppdaterade den..
Mycket har ju som hänt sen sist jag bloggade...
Mina fina vänner Linda & Chrille har fått en supersöt dottra som heter Elise.. Och min söta syster yster har oxå kläckt nu och fick en super söt liten tjej som heter Julia fast jag kallar henne för julis hihi
Slitit som en jycke har jag gjort nu i 3 veckor för att få lite cash till min efterlängtade sthlm resa.. jäkla synd att den inte va lite längre än 4 dagar då 2 av dom dagarna spenderar jag ju på ett flygplan.. usch.. :( hade varit kul och träffat lite kompisar och kul att möta upp med några som flyttat från östersund nu som bor utanför sthlm men det får bli nästa gång..
Jobbar på dom Olympiska spelen va ju inte diremt den dröm jag hade intalat mig haha
fy faen säger jag bara..jobbar 7-7 och får kliva upp sådär en 4 på morgonen och ta första tuben för att sen sitta på 2 olika tuber i 2 timmar urk :( Men jag har nu en slant att ha kul för.. och dessutom så är det ju lite pressenter som väntas på att bli betalda..
Finns nämligen en liten tös som ännu inte fått någe än.. men hon ska veta att hon inte är bortglömd utan jag har letat över berg och hav för denna speciella pressent som väntas henne.. mor hennes förstår när hon får se det ;)
Bara det bästa till min lilla guddotter.. och självklart till min systerdotter oxå.. dock har hon redan fått fina presenter..
bilder på det kommer sen då hennes mor är lite seg sådär på att skicka mig bilder på julis i sina pressenter..
hint hint*  ;)  och nu är det 4 dagar kvar på Olympiska spelen och vad gör jag? jo jag ligger tokdäckad med feber och tjock blockad hals och nos och nyser som en riktig hjälte kan jag lova..
Nää nu får de va nog mina fingrar knorvar sig av att skriva på teflånens tangentbord hahaha

Kommentarer:

1 syster:

skriven

Yay, en update ;D!

duktig du är btw som jobbar så hårt (:

2 Linda:

skriven

Wiiii! Kämpa på honey bunny!!

2 ½ vecka kvar!! Sen ska vi ha så J*V KUL!!

<3 <3 <3

Guddottern hälsar en öppen mun puss*

de är så¨hon pussas haha!

Kommentera här: