Dubbel Grattis till min Ängel <3

Först och främst GRattis på födelsedagen min Ängel! hela 28 år gammal! nu e det bara 2 år kvar tills 30 hehe
men oroa dig inte.. om 2 veckor joinar jag dig på den vägen hehe ;) Jag hoppas du får en underbar dag ♥
Och när jag kommer hem ska vi fira ordentligt med hemma gjord milkshakes och en massa mums ;)
din första alkoholfria födelsedag MOUHAHAHAHAAHA ;) men denna gång blir den ju som bäst då du inte kommer må som en tom påse skridskor dagen efter och du minns allt du gjorde oxå och ingen bakis ångest! lol ^^

 

 

Andra Grattis e till Bebben er ♥ Du och C kommer bli UNDERBARA föräldrar!! och Gudmor här ska skämma bort det lilla bundle off joy ;) för det FÅR JAG som gudmor :P och jag ska lära ert lilla troll allt om Star wars och Japan :P Fick se en bild på det lilla underverket och då vart det lite blött i ögonen och samma idag fick jag ÄNTLIGEN se baby magen och OJ.. oj så fin.. ♥ Finns nog inget vackrare än en Gravid kvinna! det lixom lyser om dom.. dom glittrar som diamanter ( NEJ inte som den där Edward ifrån twilight) utan dom glimmar mera som riktiga diamanter.. även fast graviditeten inte i sig kanske e nå roligt och det e kämpigt och jobbigt med hormoner hit och dit.. men det e oxå svårt för en gravid kvinna att se vad vi ikke gravida ser.. och det e just den där mamma glittret ;) och jag vet att min fina goa underbara vän glittrar nog finare än den klaraste stjärnan på himmelen! för i mina ögon är hon det finaste på den jord!!

 

 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

ååå supertack för fina inlägget :)

NU kan jag kommentera!!



<3 <3 <3

Kommentera här: