jag förstår mig inte på människor....

Människor vilket jäkla dumt folkslag igentligen.. Falska e dem oxå!! Hugger en i ryggen så fort dom får chansen.
Ljuger en rätt upp i ansiktet oxå (x,x) Om jag säger ta mig för den jag är eller skit i det å får svaret jag tycker om dig precis som du är!! å sen visar det sig att dem inte gör det.. eh.. WTF? då blir  man lite förvirrad!!!
Jag är den jag är å tänker inte vara den jag är för jag trivs bäst såhär så varför ska jag ändra mig?
Ne ska kanske sluta gnälla har ju fortfarande mina vänner kvar som faktiskt tar mig för den jag är och
vill inte att jag ska förändras.. Så det känns ju skönt men det e fortfarande irriterande att dem säger 1 sak men
sen en annan... jag blir som så förvirrad :S och jag tycker inte att va förvirrad för det ejag för ofta :D hahaha

Skalman och Marilyn kommer bara bättre och bättre överens och det e ju skönt och han försöker inte monta henne
heller längre hehe... Jag har 2 kompisar kerstin (smeknamn) & Abboren (smeknamn) dem har hjälpt mig rätt mycket med mina kissekatter och hur jag ska kunna tygla dem.. och det har funkat rätt bra ^^ tur att jag har dem..

Dem 2 killarna e ena riktiga charmtroll! gillar dem som fasen!! man blir så glad i både kropp och själ och umgås med dem... dem e kan man säga lite barnsliga på ett bra sätt :D  dem e busiga och bryr sig inte om det och sånt tycker jag e fantastiskt!!! Jag e så himmla glader att jag har fått in dem i mitt liv!! Sen har jag ju fortfarande min lilla Ängel Linda <3 hon e en av dem viktigaste personerna i mitt liv och jag e så rädd att förlora henne..


Mina vänner ni betyder allt för mig och jag hoppas ni vet det även fast jag inte visar det så ofta...

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Meeen honey då... :P kommer ju inte förlora mig heller :D kommer alltid vara lika bra vänner!! P& K

Kommentera här: