känslor och dansbands musik!

Tjaa Helgen har ju varit som det har.. Fredas va jag hos en klass kamrat ett tag, va väl helt oki tills det spårade ut, tycker jag då.. drog hemåt vid 10 tiden, och Abboren ringde och han kom och hämtade mig så drog vi hem till honom och spelade spel.. trodde den kvällen var dömd om jag ska va helt ärlig men den räddades när vi stannade på statoil på frösön och där stod han... AAHHH *O*  the man of my dreams.. tihi som vanligt vågade jag ju inget säga men men bara att få se honom gjorde hela kvällen räddad!! haha jag vet att det låter rätt patetiskt men det bryr jag mig inte om faktiskt.. Drog väl hem ifrån Abboren vid 2 tiden va inge roligt att gå hem i den hemska vädret X___X *urgel*
Va där igår oxå å spelade tv spel hahaha farligt beroende e det måste jag säga :P pratade med min lilla ängel på telefon oxå.. jobbigt när det händer hemska saker för dom som betyder så mycket för en och inget kan man göra..
det finns så mycket jag vill säga till henne, allt låter ju jätte bra i huvudet, men när man ska säga dom sakerna så blir det bara blaha och man framstår som en mupp!! jag vet ju inte hur det känns å gå igenom det hon gör men jag har ju bara varit med om att det har hänt min familj så att säga.. och jag e så rädd att om jag säger nått så jag framstår som nå jävla smart ass :(  och allt jag kan säga e att jag finns här för dig och visst det kanske betyder mycket för henne och höra det men jag vill ju som så göra nått mera för henne.. jag önskar jag kunde ta smärtan hon bär inom sig, så slapp hon... men det skulle krävas ett mirakel och nå sånt får man väl bara be om och hoppas det händer..

igår kväll efter jag varit hos Abboren och spelat spel tog jag mig ett varmt skönt bad behövdes efter det skit väder som var igår.. sen gick jag och träffade en kompis det va mycket trevligt ^^

ha ha har laddat ner en massa dansband till min morfar, och jag va ju tvungen å lyssna igenom alla låtar så allt lät bra å så och tro det eller ej men jag tycker faan om dansbands musik :D *rofl* spelar ingen roll vad som sägs om den musiken men bra det e den och man blir som glad i magen ^^ ha ha så jag och skalman har dansat runt här i lägenheten till härlig dansglad musik.


POWER TO DANSBANDS MUSIK! folk kom igen nu öppna era musik ögon och känn efter får ni se att det e kalas härlig musik <3

Kommentera här: