Rainbows and Animals

Jupp igår var en mycket skum dag.. hahaha Var på Boda borg / Multi challenge och tittade på när Team Fx lekte med sin airbag.. skulle ALDRIG i hela mitt liv någonsin ens tänka tanken på å hoppa på den där.. no chance in this lifetime säger jag bara... Men iallafall efter det där så var det dags att fara hem och göra i ordning sig inför utgången på kvällen...  Jag &  Linda bestämde oss för att vi skulle ha korsetter och "spöka" ut oss lite :D men på ett posetivt sett självklart!!  Sagt och gjort jag var kaninmoch hon var kissekatt :P Vi var riktigt HOTA!! och sen Grannen var våran hugh hefner med oss på varsin arm ^^ heheh... Men det var faktiskt kul där igår.. hade dock inte sån party lust på slutet då jag var så kall efter att ha stått ute i bara korsetten i snöovädret X_X  men mne jag får skylla mig själv kunde ha klätt på mig bättre kläder och som min mor alltid säger, vill man vara fin får man lida pin så e det!! när jag kommit hem så var dte bara att försöka tvätta bort allt kladd jag hade i ansiktet sen krypa ner och värma sig under täckena.. sen att ja faktiskt råkade somna.. haha det var faktiskt inte min mening xD men men jag har inte backsmälla i dag och det tackar jag för... hungrig som en varg e jag dock... måste in i köket ASAP!!!

image17image18

Kommentera här: