Stardust!

Såg filmen Stardust i dag! å vilken fin film... visst det var lite svårt å se Robert De niro som.. ehum... fjolla?
Alla filmer jag sett med honom har han alltid varit butch.. ja förutom i filmen analyze this men den filmen e inte ens bra
Nä tacka vet jag Stardust det va en av dom bästa filmer jag sett på länge.. Ovanligt faktiskt att en fantasy film som e så nygjord kan va så bra!! Alla bra fantasy filmer ifrån 80-90 talet som tex Willow & The Legend dom e ju helt fantastiska
och det bästa med Stardust va just att den va i en gammal tappning av nytt hahaha svårt å förklara men oj oj
vilken film! den hade tame tusan allt!! *O*

Imorrn e den stora dagen!! Skalman ska få sig en Fiancey!! Lilla Marilyn kommer komma hem i morgon..
ska bli spännande, ska bli rätt intressant att se Skalmans reaktion av att träffa en annan katt!! han har ju inte träffat nått djur sen han kom till mig och han har bott med mig nu sen agusti så det e ju visserligen inte så länge sen, det känns som en evighet dock :S

Nu e klockan halv 5 på morgonen och jag e inte ett dugg trött... ont i magen har jag dock men på nått sätt så stör det mig inte.. Sen igår natt har jag varit som på moln.. jag känner mig som nykär.. fattar inte vad det som hänt med mig..
jag har gått och flytit runt på små små rosa fluffiga moln och inget som nån sagt har jag tagit åt mig.. hur skumt som
hellst... what the hell is wrong with me? inte kan en enda liten pytte sak göra så mycket??
eller kan det de? å det jobbigaste e att jag vill ju så gärna prata om det men vågar inte jinxa det!
för varje gång nått sånt här har hänt och jag har berättat det för nån så har det slagit snett..
nu var det över 2 månader sen nått sånt här hänt så nu faan tänker jag inte jinxa det..
och jag hoppas verkligen inte att skriva ner detta jinxar det heller!! O.O *meep* nu vart jag paranoid!!
aja strunt samma jag e så van att det blir dubbelt så mycket skit av nått sånt pytte litet gott!!

ooh e så nervös inför i morrn.. vad gör jag om inte Skalman tycker om Marilyn.. då måste jag ju leta nytt hem åt na
för detta e ju trots allt skalmans hem.. tjaa och mitt förstås men jag e ju hans slav hihi  ^^ 
Skillnaden mellan katten och hunden e verkligen stor!!..

När hunden ser dig tänker den å min herre dig är jag loyal!
När Katten ser dig tänker den å min loyala slav!!

MWAHAHAHAHA CAT RULES!! =^.^= *meow*

nej nu ska jag tametusan försöka sova!! klockan e ju för heven sake 4:40 am!!!!


Stardust in my  heart forever!!!
Nighty Nighty and sweet dreams too you all!!image14 :)

Kommentera här: