Underlig dag i dag..

Detta måste vara nått med julen att göra... Först vaknar jag vid 10:30 av ett sms ifrån Nicke som sedan ringer upp mig då jag inte svarade på en gång.. sen efter vi lagt på dröjjer det ungefär 10-15 min sen ringer en gammal gammal vän till mig ifrån mellanstadiet-högstadiet tiden och e pratsugen så vi pratar väl i telefon i ungefär 2 timmar om absolut ingenting.. hahaha jag prata i telefon i 2 timmar?? WTF?? Ive become a woman NOOOOOO xD *lmfao* sen ringde jag till H&M och kollade om dem hade öppet i dag.. vilket dem hade till 4 *lucky me* så på med kläder och ut för å handla hårfärg och blir nästan mosad av Grannens Kompis, hahaha jag kanske inte skulle ha haft kepsen så långt ner över ögonen hihi stackarn han måste ju ha kommit på minst 20 sätt å ta kål på mig :D
 Jeezes va folk det va ute i dag.. *suck* att inte folk lärt sig att va ute i god tid?? å Bolaget var ju bara å glömma igår då det var kö ut ända till trottoaren X_X  *sigh*  Så nu sitter jag här äntligen å har precis ätit min midda och tänt det 4 ljuset på adventsstaken.. för i morgon e det julafton.. jag önskar dock att jag hade haft mer julsprit än vad jag har,
visst jag e spännd över vad dem kommer att tycka om sina presenter jag köpt åt dem. Å självklart vad dem har köpit åt mig ^^  kan inte förstå att det redan e nyårsafton om bara några dagarn, det e helt otroligt va detta år har gått så långsamt men ändå så himmla fort. Jag fyller för fasen 24 nu om exakt 1 månad och då ska jag och min lilla Ängel ha ett förgråt party HAHAHAHA, vi har sagt att år 2009 när vi fyller 25 då blir det ett riktigt gråt party xD jamen för guds skull det e ju nästan hälften till 50 (O.O) *shivers* huvva huvva....   ska bli intressant å se hur denna konstiga dag kommer sluta :P

Kommentarer:

1 Charming man:

skriven

God jul!

Kommentera här: