WTF??

Natten till i dag måste ha varit den mysigaste och härligaste natt jag haft på mycket mycket länge..
och den trygghet jag kände har jag aldrig känt i hela mitt liv.
För första gången i mitt liv kände jag mig totalt i peace,
inte ens min innre klåda på skelettet bråkade med mig :D
En natt med enbart att bli omhållen utan att nån har en baktanke var så härligt, och jag kände mig som potatismos
i hela kroppen när jag vaknade,,, hahaha det va inte mycket som fungerade som det skulle i mig!
kändes skumt å inte känna den normala paniken jag alltid känner i kropen när jag vaknar eller innan jag somnar :/
har gått runt som i en blurrig dimma hela dan, ingenting har varit som det har varit och det känns så mysko.. :S
När man e van vid en viss rutin som man haft i så många år å helt plötsligt så e det inte alls så.

Ja å nu e det bara 5 dar kvar till julafton uscha.. känner inte alls för det kan jag ju säga!. tänk om man slapp
fasen va skönt det skulle va då... Har inte haft nå jul sprit alls i år.. mycket skumt måste jag säga :S

Nää nu ska jag försöka få plats i soffan min, hehe svårt då man har 2 st hårbollar som tar upp en enorm del även fast dom e så små,,



Kommentera här: