vad ska man göra?

Vad ska man göra när man upptäcker att den man vill ha inte e den man vill ha?
what if det e så att man tros sig vilja ha denna person bara för att man e ensam och han visar intresse eller e de för att man tror för mycket om den personen? visst jag får jämt höra att jag inte ska sätta personen på en pedistal! men likförbannat gör jag det. Det e nått som irriterar mig rejält! varför kan ja inte bara sluta med det? jag tänker hela tiden för personen och tror alltid det värsta oxå! jag måste helt enkelt sluta med det.
Hur kan jag veta hur denna person känner för mig? jag e ingen tankeläsare!!, så jag måste för guds skull sluta tänka åt personen jag gillar. Men hur gör jag nu då? det e så svårt med denna då han inte riktigt fattar va det e ja menar då han inte riktigt förstår min humor på samma sett som andra gör då vi e helt från olika platser och ser på saker på annat sett. Jag har märkt det nu efter i dag att han jag troddes vilja ha e inte nån jag vill ha då han och jag e för olika och vi ser inte på samma sak på samma sett, han tar inte mina skämt som att dom e skämt utan ibland har ja en känsla av att han tar det för seriöst och tror att jag menar nå illa då jag absolut inte alls gör det. Herregud det e de sista jag vill! jag vill inte såra nån i min närvaro men jag å andra sidan blir sårad hela tiden! ja undrar va det  eja gör för fel? e jag för stel kanske? När jag e med nån ja riktigt gillar så vågar ja inte riktigt släppa loss utan det blir mera stelt ifrån min sida. Kan det ha med att jag e så rädd att visa min riktiga sida och e rädd att han inte ska tycka om den?? problemet e då hur ska ja göra? visst självklart måste ja va mig själv! det vet jag å det e jag hela tiden, men kanske inte helt 100 % då jag spärrar in en del av mig som jag inte vill att han ska se förns han riktigt lärt känna mig, eller borde jag va mig själv helt 100% å tänka som ja gjorde förut? take it or leave it?
Det ja önskar mest e att jag kom över den personen som ja inte kan glömma! jag vill inte ha honom! eller jo inners inne vill jag ha honom men vem ska ja då tråna efter? ja menar det e ju så kul å jaga å inte alltid få den. För får man den man jagar vem ska man då jaga?  Jag menar vem e de som säger förutom jag att denna person som ja trånat efter så länge inte vill ha mig?? vem vet han kanske rent av trånar efter mig oxå det e ju ingen som vet de eller hur? JO för jag e ju så dum och kan verkligen inte sluta med att dra för snabba slutsatser och tänker hela tiden för den personen och alltid e de nå negativt som att nej men inte skulle han kunna bli kär i mig heller! å inte vill han ha mig!! FOR FUCK SAKE WOMAN! hur fasen vet jag det?? har jag pratat med honom? nää kanske en mening hit och en mening dit men mer e de ju inte så hur i hela skogen kan jag då veta va han tycker och tänker om mig eller hur??  nä nu år det va slut med detta! speciellt å tänka åt personen och sluta sätta honom på en hög pedestal då han e exakt lika männsklig som mig å har brister som ALLA människor har! tror väl lknappast att han e guds bästa barn precis ;) nä nu får dte va nog! sista gången nu en gång för alla med denna fula vana!.


Man lär sig minst en läxa om dagen och idag har jag lärt mig en stor läxa! sen va jag ska göra med det stora problemet med han som jag troddes vilja ha men inte vill det får bli ett äventyr!.

Sov så gott nu

Ta ta

Kommentera här: