HAPPY HAPPY!!

I dag har varit en mycket skum dag :S

vakna kanske inte på den bästa sidan men ändå så har det hänt så mycket bra saker! jag har tex ett jobb nu vilket e så underbart att ja skulle kunna gråta! xD men det e oxå sorligt att igår va den sista dagen på heaven and hell och seven vilket e trist för dte va typ det man såg framemot till på vecko dagarna att yay snart e det helg då ska vi dit typ! men men man kan inte få allt här i världen! och varmt e de ute nu oxå jag undrar hur jag ska palla å arbeta med min varma jacka i morrn (x,x) lär väll smälta ner till en liten pöl elle nått *hihi* ^^
aahhh mmm har gått å kärat ner mig i Dj Tiesto´s musik IGEN! jag va duktig som kom över den ett tag men nu e ja lika såld på den som ja va innan och kanske om inte mera! speciellt 1 låt å det e DJ Tiesto feat. Nicola Hitchcock Of Mandalay - In My Memory *O* aaahhhh den e ju nästan orgasmisk! man blir ju helt svag i både hjärta och själ och benen e som gelé när jag hör den låten! aahhh *faints*


Apråpå nått roligt fick en sån söt liten historia av Okaansan som jag bara måste skriva in här! :) hur klockren som helst!


Hönan Agda och kompisen Beda sprang över ladugårdsbacken med tuppen tätt i hälarna.
- Ska vi stanna, skrek Agda.
- Nej, då tror han vi är lättfotade.
- Ska vi springa fortare då?
- Nej, då tror han vi är rädda.
- OK, skrek Agda. Då snubblar vi.


Ta ta

Kommentera här: