Long time no see

WOW nu va det ett ruggit bra tag sen ja uppdaterade min lilla blogg :S
har varit så mycket på sistonde... först hade ja den där dumma hostan som aldrig ville försvinna sen fick ja feber och hade det i typ en vecka, Men min lilla Gabbsi hon försökte kurera mig bless her...  ^^

hahaha det va ganska roligt faktiskt xD hur hon försökte ALLT för att ja skulle bli frisk och hon lyckades ju så att säga :) Men hon kallar mig fortfarande hypokondriker *hahaha* silly girl! kanske e alla människor hypokondriker inners inne ja menar vet du hur mycket baciller det e överallt O.o *shivers* det e snuskigt om man tänker efter! kanske borde ja gå in i köket nu och städa upp för det ser rent av för ****** >.> men orka hela min lägenhet e som ett terrarium och jag känner mig som en stekt ödla (x,x)  kan inte ha alla fönster öppna heller för då blir det korsdrag och då flyger alla grejjer runt som en typhoon  *znark* så jag får bara ha lilla fönstret öppet och det verkar inte vilja blåsa in lite kall luft heller. I dag e den stora Dagen då min lilla vän Miche ska Gadda sig för första gången ^^ *YAY* ska bli såå kuligt!
jag gjorde min 10 nu förra måndan så fint så fint <3


Jag har oxå tänkt på en sak! hur kan man visa en person va man tycker om den ( känslomässigt) utan att verka desperat?  Jag menar visst det e som det säga Männ e från mars och kvinnor från venus men på nått hyllplan måste vi väll ändå va på samma och tänka lika dant om just den punkten?? jag menar Okay när man va liten och gick på lågstadiet och det va nån kille som tyckte om en så fick man en smäll hit och dit xD men den grejjen funkar ju inte direkt nu! jag menar skulle ja få en smäll av nån kille nu för att han tycker om mig så skulle jag nog slå tillbaka *skratt* å då e ju "stämmningen" ganska förstörd så att säga eller hur??  Hur vet man igentligen om nån tycker om en? om personen inte visar nått? visst jag menar han kanske e så blyg att han inte vågar eller så visar han tecken HELA tiden men jag e för dum för att se dom?? :S *suck* denna kärleks grejjen borde förbjudas tycker jag! All detta trams gör mig totalt galen!! jag menar HALLÅ????!!! hahaha en fråga chans lapp kanske?? :P

Nä du nu ska jag sätta mig i fönstret igen och grillas lite till innan Miche kommer in till stan :)



Love is a curse!!


ta ta

Kommentera här: