mina ben e som gelé

Ha ha ha denna dag började ju jätte bra! eller inte :P men det har totalt vänt kan ja ju säga! hohaaa!!! Jag! lilla jag ska min första Date på lördag! min första date på ja gudarna ska veta över 3-4 år och jag e så nervös att mina ben e som gelé och jag har fjärillar i magen och jag kan inte sluta små le xD Hur gör man?? hahaha jag vet ju inte ens hur man gör eller nått på en date :/ hur gör man? nån som vet?? men oj hur ska detta gå?? han som e såååååååååååååååååååååå läcker *O*  bara jag inte börjar babbla på som en tok för dte kan ja göra när jag blir nervös..Å så självklart jag då ska överanalysera allt! varför vill han gå på date med mig? varför ville han ha mitt nr??  visst han kanske e intresserad men för mig verkar det väldans konstigt å onaturligt då jag inte ha varit med om detta på så länge, kanske borde jag bara njuta av allt detta men det e så svårt jag e så rädd att nånting dumt ska hända å jag ska bli besviken eller kanske sårad eller nått!! O.o jag vet jag e en mycket skum människa och många vill strypa mig för dom tycker ju att jag e så knäpp som inte bara kan ta det att nån faktiskt E intresserad av mig och alla e inte som en viss person som behandlat mig som skit! som faktiskt alla männ har gjort utom 1 men han va ja dum nog å släppa iväg >.> jag e inte smart jag inte. Så då e det kanske inte så konstigt att man är som man är å e rädd att nått dåligt ska hända då det alltid har gjort det tidigare. Nä nu kanske turen e på min sida och det e min tur att få va lycklig! Ödet kanske vill säga mig nått att detta e han jag väntat på eller så vill dom kanske få in mig på den bannan att jag inte behöver vara rädd eller så för att bli kär i någon och att någon faktiskt kan bli kär i mig!  allt detta har gjort mig väldigt snurrig va jag vill få fram e att det kanske e min tur nu att komma över min rädsla!

Hohaa håll tummar och tår för mig på lördag! mama mia (>_<)

Kommentera här: