Sjukling ;O;

Jag har gått å blivit dunder förskyld å jag som bara trodde att det va min allergi! men huvva jag har fått en sån hemsk hosta och den verkar inte vilja försvinna! så länge jag inte pratar eller andas normalt utan bara små små andningar så hostar jag inte! så jag får väll gå å bli stum då :P hehehe nej men skämt å sido å så i dag då så vill en kompis att jag ska komma över!! hur kul e det då sitta där stum å små andas somom jag skulle ha sprungit maratonloppet på en halvtimma O.o .... *growl* så typiskt å jag som ska bli ihopp tussad med en kille jag gillar på freda! må gudarna göra så hostan försvinner innan fredan snälla jag ber! Fick inte sova så mycket i natt heller nu när jag äntligen har börjat sova å allt! har kanske fått 3 timmars sömn tack vare denna enormt jobbiga hosta! dagarna går an men nätter fy fasen va jobbiga dom e! (>.<) jag hoppades faktiskt att jag skulle kolat inatt så slutpumpad va jag av all hostande och ingen luft!  jag va bra nära på å gå å lägga mig på badrums golvet hahaha där inne e det iallafall svalt å lite små fuktigt så det e lättare å andas där!.  Gick inte till skolan då jag inte vågade tack vare denna dumma hosta! kul å sitta där på lektionen å hosta som en tok :/ nee inte nånstans!!.........

Hum.. verkar vara många som ska festa ikväll O.o stuent fest på club seven! vill gå men ändå inte! får se hur denna sjukdom visar sig senare ikväll.  Okaasan va snäll och kom över med lite hostmedecin till mig idag! bless her heart! haha när hon ringde i morse hörde hon inte att det va jag hon tyckte det lät som en kille *rofl* det tyckte jag va ganska roligt! xD förhoppningsvis så kommer den att bota mig så jag blir frisk och kry tills på freda ^^

alalalalala hihihi hoppas allt går super på freda!!

Kommentera här: