Happy Halloween!

He he Ja nu e det Halloween i farten! och jag ska väl inte va annorlunda jag inte :P
Hörde att det va nån Halloween fest på O´learys så dit bestämde sig jag och min vän Miche att dit ska vi!.
Nu va det bara det svåraste va sjutton ska vi klä ut oss till? jaa hehehe jag va ju den lättaste då jag kunde igentligen va vad som hellst! men Miche va svårare! först tänkte vi Cowboy! men neej det ville sig herrn inte så då va det bara att
sätta på tänkar mössorna.. *tänk tänk* va sjutton kunde karln va?? Då slog det! Ganster hahaha han e ju en liten ganster, och varför inte göra sakern bätte å göra honom lite som en gammal gangster, typ ifrån 50 ´talet ^^
sagt och gjort , då va det bara å leta fram alla kläder som skulle andvändas till Miches "outfit"
Så nu var han klar och redo. då va det ju bara jag dårå kvar! å va skulle jag va då? jag hade ju en massa olika ideér vad jag kunde va.. och det lättaste va ju igentligen att jag klär ut mig till det jag jag gör oftast och det e ju Geisha ^^
Sagt ocg gjort släpade ut hela min Geisha outfit och på med make-upen och peruk och hela kalaset och jaa det vart ju riktigt bra va tycks??

image9image10

Kommentera här: