urgel gurgel...

det har varit en väldigt händelserik vecka måste jag säga.... skolan har gått segt som fasen och jag har haft en svacka :/ Först nu i veckan kom shocken om min barndoms kamrat gått bort, bara 23 år gammal!! :S visst jag har inte träffat honom på över 6-7 år men det betyder ju inte att jag inte blir ledsen över å höra vad som hänt honom?
Det e tur att jag har mina underbara vänner & familj som ställer upp, och  Tack Linda för att du fått mig på andra tankar du anar inte hur mycket det betyder för mig... Men partying i 3 dar i sträck? haha tror du jag e ung?? :D

Hum.. har faktiskt tänkt en del på kärlek... det e så mycket som måste klicka för att det ska fungera och känna det där viktiga.. pirret :S Jag vet inte om jag orkar och dessutom så e det just det där jobbiga när det närmar sig slutet och man måste ta det där långa steget och faktiskt  få slut på den där jobbiga klumpen och bara växer och växer och den försvinner ju tyvärr inte på en gång heller... Kärlek e nått jäkligt jobbigt som existerar i vår värld som borde utrotas!!
Du kan inte leva med nån du älskar men du kan inte heller leva utan den? WTF!!??  va e det som e så svårt å knepigt med det hela? igentligen borde det ju va barnsligt enkelt eftersom du älskar honom och han älskar dig, men eftersom det är som man säger män e från mars och kvinnor från venus.. och vi tänker ju och pratar helt olika språk!
Tycker det igentligen e rätt skumt då vi e av samma art... titta på tex zebror... ingen zebras ränder ser lika dana ut och det e hingstar och det e ston men dom pratar helt lika språk!! varför kan det då inte va lika enkelt för oss människor?
varför ska vi vara sådana knepiga och svåra hela jäkla tiden??

jag menar e det så svårt å säga det rakt ut om man tycker om nån? iställe för att tassa runt gröten och dra ut på det? äsch detta e tyvärr nått alldeles för stort område att tänka på en lörda eftermidda som denna.. men ibland kommer dom smygandes dom här tankarna.. och dem hemska tankarna har dykt upp alldeles för ofta nu på sistonde om familj... E det dags att kanske tänka på att hitta nån och skaffa familj? eller e det bara sådana dära spöktankar dom kan dyka upp när den biologiska klocka tickar lite?...


Tjaa ikväll blir det nice ^^ massor med härliga filmer på tv och ska väl iväg på affärn och handla mig nått smaskigt och sätta tänderna i :D

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

tack detsamma honey!! Tror vi har hjälpt varandra i att inte tänka så mkt, men då blev det lite för mkt party istället haha :D
Det där med kärlek & våran biologiska klocka... Det får komma när det kommer tycker jag... Helt plötsligt finns HAN bara där ;)

Kommentera här: