hehehe

He he he att jag gått å blive totalt besatt av anime e inge snack som saken, Å det e ju inte vilken Anime som hellst ^^  utan NARUTO!! å självklart så finns Starzinger alltid i mitt hjärta <3

För att jag älskar dem så mycket har jag låtit mig smycka ut mig själv å nu menar ja då inte bara min hårfärg å frisyr heller :P utan jag har tatuerat in dem :D haha ni behöver inte säga att det e absurt för det vet jag redan :P

Så såhär ser det då ut! en på varje insida av mina anklar :D smärtsamt vackert! kan ju säga att jag ALDRIG kommer att tatuera 2 st tattoos igen på en och en halv vecka Ouch va ont det gjorde....


       



AAahh min tjockis korv Skalman han blir bara vildare och vildare men han e fortfarande en riktig mamma gris ^^
fick tillslut lugn på han så jag kunde ta ett kort på oss tillsammans e vi inte KAWAII?? xD





YUS!! Nu snart får jag besök av min underbara Anny <3<3<3<3 så det e nog bäst jag gör mig klar å beredd på hennes ankomst! Kommer nå bli kalas kul ikväll, har inte varit ute med anny på jätte länge :)


Ha en underbart fortsatt helg


ta ta

Kommentera här: