Skalman Whimsey Clay <3

ÄNTLIGEN HAR DET HÄNT!!!!!!!!!!!!!! jag har gått å blive med katt *O*

Skalman Whimsey clay heter han och han e det mest sötaste kissekatt jag sett i mitt liv!
haha och det roliga e att namnet skalman e ju som alla vet taget efter bamse för skalman sover jämt right?? right :P min lilla kissemiss sover runt 17 timmar om dygnet å e det inte de så e de äta elelr leka i unegfär max 5 min sen e de sov dags igen ha ha ha bless him ^^ han e sååååå söt så jag skulle kunna äta upp honom! å det underbara e att nu känner jag ingen panik längre att dra härifrån. Jag tycker om att va hemma och känner att mina resplaner kan skjutas upp långa år framåt, å att jag kan lika bra jobba här i stan som engelska lärare och va lycklig med min lilla skalman ^^


här e han den stilige prinsen :) ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

image3


image4

Kommentera här: