Alltså FFS!!

NÄ NU JÄVLAR NU BLIR JAG KNÄPP!!! Cepe f**** Eniro.. Dem har tagit bort mitt nr... O.o MITT MOBIL NR!!!!
hur faen kan dem göra så? Det som står på Eniro på mig e Mit namn å efternamn sen 2 gammla stenålders nr... Men för kanske en månad sen stod faktiskt mitt nr med men nu har dem tatt bort det. kan dem göra så?? :S Och så tänkte jag att det där går säkert å fixa, men icke så nicke det kunde man inte.. *morr & gruffel* undra om man kan stämma eniro? *hahaha*

Denna natt måste jag verkligen få sova.. ska jobba som nattvakt i morgon natt nere på vinsterstaden.. ska bli drygt å gå runt där i 7 timmar!! (>_<) Börjar kl 1 på natten och slutar kl 8 på morgonen.. eh... *znark* lär behöva sova hela jävla morgonen och dagen för å va pigg och fräsh på natten sen så jag inte råkar däcka på stackars leo xD MWAHAHAHa vilken syn det skulle va å vilket good first expression det skulle ge ;) Nämen detta ska bli kul tror jag!! Måste ju faktiskt visa framtassarna för Team fx nu å visa att dem inte gjorde ett misstag att låta mig gå med..

Oh my buddha fick en sån YUMMIE Sushi av min granne i fredas att jag höll på dog! inge skojj nu helt seriöst! jag har aldrig smakat sushi förut men guud va gott det var!! argh!! nu vill jag ha MERA!! hihi

Detta min matlåda jag fick med mig hem <3

Kommentera här: