Dumma blogg info!!

Dumma infosidan för denna skitblogg!!! Nu har jag suttit här i faan en timma och försökt förstå mig på hur jag ska kunna ändra utseende .. e riktigt less på denna Layout jag har just nu..Hitta en skitsnygg bild jag skulle vilja andvända mig av och göra om det till en Layout.. men jaaa tror inte att det gick heller!! Har letat som en tok efter någolunda förstående info ang ändringen till stilmallen, men det finns ju inte!! eller så e det jag som e blind.. Kan det oxå vara så att man bara kan andvända sig av egen "look" om man e betalt medlem på blogg.se?? för jag menar dessa gratis mallar man får välja på e ju inte riktigt dem snyggaste eller roligaste jag sett i mitt liv, och de skulle faktiskt vara kul å få sin blogg efter egen smak på "looken" hum.. undrar om det finns nån där ute som kan svara på dessa frågor??
Vem vet :P Aja slut bitchat om detta!!...

I dag e faktiskt första dan på dena vecka som jag faktiskt känner mig helt OK fakiskt.. Var riktigt mjölig och jävlig i kroppen igår, och det kändes som om jag hade feber, hela kroppen smärtade X_X
I dag har jag tvättstuga sen ska jag till kyrkan på konsert å sen kommer min lilla Darling Linda hit, jaa om det fortfarand eblir nått då planerna som var sagt sket sig totalt! har ingentligen ingen lust alls å gå ut då det e så smockat med folk ute på stan just nu... men oxå å andra sidan nu när klubbarna ÄNTLIGEN får ha öppet till 3 så borde man ju fasen passa på.. :D

Nää man kanske skulle få i sig nått krubb.. börjar bli lite hungrig!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

ja men kolla in nogg...verkar vara mkt bättre blogg där...lr mera att välja på & så...PUSSSS

Kommentera här: