Skola & Natt besök

Japp I dag är min första Skoldag och det känns väl helt okay, ska väl inte klaga direkt, men jag var klantig som inte vände dygnet ordentligt.. känner i kroppen att jag skulle kunna offra mitt vänstra ben för 5 timmars mer sömn..
vart dock sent igår då jag var hos jens till typ halv 2 å sen på vägen hem så träffade jag på Leo & Kerstin som jobbade natt, sen gick jag hem å gjorde i ordning lite Koreanskt te åt dem å gick tillbaka å höll dem sällis i en timma ungefär..
sen somnade jag ju inte direkt heller utan katterna var på bushumör så det var bara å vänta tills dem tröttnat och ville sova själva.. Konstigt att man e hur pigg som hellst då man själv inte jobbar natt och känner att hade det inte varit för att dem har ett jobb och sköta hade jag lätt varit där med dem hela morgonen ( jaa om jag inte hade haft skola då förstås) men när man själv ska gå natt då känner man i kroppen att nää fyy uscha va seg och trött jag är..
kanske var det för skräck filmen jag såg igår som gjorde mig pigg!! får testa det på lördag morgon då jag ska gå igen hihi.. frågan är bara vart jag ska få tag på en riktig skräckis :s äger ju inga! hahaha jag tittar ju aldrig på skräckisar juuu. Blir j som så rädd å vågar inte sova om jag ser en sån...

Japp.. Matte A i dag! YAY vaaaaa roligt!! jag hoppar och studsar av glädje... eller inte va?? Min lärare pratar ren skånska å jag fattar nada av va hon säger så detta kan ju bara sluta på ett sätt... X_____X

Pray for me would you?

Kommentera här: