2008

Jaha och nu e det 2008 och ett helt splitter nytt år!! ska bli väldans intressant och se hur detta år kommer att bli...
Jag måste oxå Tacka Linda för en underbar nyårsafton!! det var en mycket trevlig kväll!! skönt å kunnas minnas sitt nyårs firande ;) och jag säger bara det att jag ska bränna ner taxi kontoret!! att det skulle va så svårt å få tag på en jävla skit taxi vid halv 5 på morgonen det trodde jag väl aldrig!! så det var ju bara å knata hem i det svinkalla vädret kl 5 på morgonen... X___X hade jag vetat det hade jag haft på mig mer kläder... fy satan va kallt det var! hhaha stackars Lindas kompis som var tvungen å hålla upp i min snabba takt.. men fyy va jag frös.. *sniff sniff* tror jag börjar bli sjuk.. känne rmig sådär kall och mjölig i kroppen, visst jag får skylla mig själv som inte satte på mig mer kläder. Men inte trodde jag väl var tvungen å gå hem ifrån Linda från nedersta körfältet heller.. Oh my buddha!! hela körfältet e ju som en jävla labyrint!! var ju as svårt å hitta ut därifrån ju.. men men nu e det över och jag lyckades tillslut hitta ut och well.. hihi jag e hemma så jag ska väl inte klaga!!.. Skalman och marilyn därimot var så jobbiga i natt att jag trodde jag skulle gråta.. inge skojj jag menar allvar! det var som om dem hade en tävling om vem som kunde va mest jobbig.. Först skalman han var på mig hela natten och han bet mig i ryggraden.. I RYGG RADEN??!!! WTF?? och Marilyn AARRGHH hon..*morr & gruffel* hon var på mig och skulle promt ligga på min hals.. och visst hon är inte så stor men det var otäckt ändå!!  och dem gav sig inte heller.. inte nån av dem.. dem båda skulle ligga PÅ MIG.. och hur mycket jag än snurrade och vred mig så gav dem sig inte.. 

MY KINGDOME FOR A GOOD NIGHT SLEEP!!

Kommentera här: