Bio och snöbus ^^

Jupp i dag gäller det!! BIO!! YAAAYY!!!! xD Alien Vs Preditor 2 WOHOO som jag har längtat och väntat på den där filmen.. och nu äntligen så får jag se den och med 2 underbara människor.. synd bara att min lilla ängel inte ville se den dock :(  MEN jag får ha henne alldeles för mig själv nästa vecka då vi ska gå på bio å se Försoning ^^ det ser jag verkligen framemot <3 saknar å umgås en massa med henne.. känns som om det e nått som fattas inom mig när hon inte e här hos mig.. *snyft*


Grannens pojkvän har kommit och hälsat på med hans lilla ögonsten chelsea ^^ än sötare hund får man fasen leta efter.. hon är av rasen Welsh Corgi cardigan *O* och så var vi ute och lekte i snön på baksidan av vårat hus.. hihi hon försvann nästan i den djupa snön..

image28

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Ååå sån underbar du är :) Miss you to honey ... Love

Kommentera här: