Drömmar och annat trams..

Jadu drömmar kan verkligen vrida om skallen på en.. Antingen e det underbara fantastiska drömmar som får en att tänka till och önska att dem var sanna.. medans andra får en att vakna upp i panik och undra var allt sant? Och ibland e det sådana drömmar som får en irriterad och man blir nästan hatisk. Det som stör mig mest e att man drömmer om en viss person man absolut inte alls vill drömma om.. Å då får det en att fundera på varför just denna person kommer in i drömmarna.. och inte bara 1 natt utan nu har det varit flera nätter i rad, och det e nästan samma budskap bara att dem e annorlunda och det e på helt olika platser. Hur kommer det sig?  E det nått inom sig som vill visa dig nått eller e det bara trams? e det ett medelande som försöker komma upp som ödet vill att du ska veta? Eller e det bara trams? Om jag bara kunde få träffa nån som kunde ge mig svar, finns det nån där ute som kan ge mig svar på detta??


Allt jag vill veta e varför han kommer in i mina drömmar? och varför dem alltid har samma slags budskap?
E det nått jag missar hela tiden? eller e det bara önskedrömmar kanske?

Kommentera här: