Holy Crap!

Nu har jag varit rökfri i 3 hela dar och det känns kan jag lova!!  Hela min kropp skriker efter en cigarett... Men jag va stark igår hos Kerstin!! då han rökte höll jag mig! ^^ och tom när han lämnat 1 åt mig i dag så tog jag den inte :D YAY för mig.. fast igår kväll var det nog jobbigast hihi men jag klarade det så då ska jag väl ändå kunna klara av det mesta.. och nu far han iväg om 3 dar TT_______TT *sobs* och så ska han va borta i 2 hela veckor.. Må dem veckorna gå fort för mig men långsamt för honom.. aaww han va så söt i dag då han hade på sig skjorta och slips.. hihihi xD va lite konstigt å se han i det men det passade honom..  Tror han njuter av sin nya super rena lya just nu.. HAHA tog mig 3 timmar och fixa den.. HAHAHA man ska ju hålla sig sysselsatt sägs det när man ska sluta röka så varför då inte göra nån nytta som att städa en kompis ´s lya? det vart ju fint ^^ sen när jag kom hem i dag så städade jag min egen :D jag har fått städmani tror jag?!  så nu e det rent å fint hemma hos Kerstin och hos mig.. och allt tack vare att jag håller mig borta ifrån nikotin...

Jahapp... nu e det bara 8 dar kvar tills jag fyller år.. O.o blir hela 24 bast!! gammal Tant!.. Ska bli intressant å se hur min dag kommer att bli :)

Kommentera här: