Nytt år & nytt utseende..

Japp 2008 och jag har redan ändrat hårfärg xD nu e det kastanje guld och faktiskt helt okay!! vill dock sätta in flera ljusa slingor men det får vänta.. haha stackars mitt hår,,, 2 timmar tog det igår xD

sen stötte jag på min lilla kawaii granne som jag inte träffat sen nyårsafton.. hehe saknat honom juuu ^^
och han bjöd mig på midda och det var så gott så jag tror att mina smaklökar dött och kommit till himmelen..
att en människa kan göra en sån god mat det förstår inte jag!!!! 

I dag e det fest hos Zandra min lilla puding!! ska bli kul.. inte för att jag har nån lust alls att gå ända dit bort men jag ser framemot å träffa henne ^^ och i morrn då e det Nyårsrevyn med familjen som gäller... (O.O) va sjutton ska man ha för kläder på nått sånt då?? :S  om bara snön v ar borta så hade jag inte haft dessa problem.. för när det e varmt och torrt ute så e det mycket lättare å bestämma kläder än när det e kallt och blött ute (X,X) men det ska bli kul! familjen flyttar ju snart så det ska bli lite halv trisst sådär... när vi äntligen var samlade så ska dem försvinna...
en liten del av mig skriker att jag vill följa med men den större delen skriker ALDRIG I LIVET!!! dem kan skrapa bort mina döda delar ner till stockholm om dem ska ha ner mig dit.. xD

Aldrig att jag skulle lämna Östersund!!! finns ingen stad som jag älskar så mycket som denna och här tänker jag stanna och här kommer jag att dö!! .. *drama queen* Lmao!!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

känns lite tomt att inte vara med i din blogg från helgen :( usch att vi haft massa att göra på varsitt håll... Men på fredag blir det party & sen lagom till din 24 års dag blir det japanese food :) PUSS

Kommentera här: