WOW!!

WOW snacka om att 2008 har varit än så länge ett helt otroligt sjukt år.. Saker har hänt som jag inte ens kunnat drömma om att det kunnat hända.. Jag har lärt känna nya härliga människor och fått nya vänner...  Jag har Tom gått med i en förening som jag aldrig i hela mitt liv drömt om att gå med i! Visst det har väl varit lite strul om det och missuppfattningar å annat.. men om inte det hade varit så hade det nog varit rätt trist :P

Linda min lilla ängel hon har absolut rätt när hon säger/ sa att 2008 ska bli ett kanon år för oss.. jaa nog faan e det på tiden måste jag säga.. Då 2007 va ett jävla piss år med vissa ljusdagar men nu faan e 2008 vårat år.. Nu får det vara nog med dålig kharma nu e det dags att få in lite tur i livet å lycka å en massa glädje.. och än så länge så har det faktiskt varit blandat men mest å det goda och braiga :D ( om man nu kan säga det hihi)

Jaa nu e  det bara några få ynka pynka dagar kvar tills en viss person kommer hem.. ska bli kul å träffa honom igen, jag har saknat honom ^^ 

Saknar min Granne oxå.. haha har inte träffat honom eller hört av honom på heeeela dan *LOL* han är säkert upptagen med "the drama queen" *snyft snyft* hihi nää jag förstår att han vill umgås med honom.. jeez dem som var så tajta å så nu träffas dem ju knappt alls.. Det e för jag har snott honom å Jimmy självklart :D *evil grin*

Kan ju säga att mitt sluta röka grejj inte gick så vidare värst bra dock... Jag MÅSTE verkligen sluta.. måste bara övertala mig själv först att jag inte vill.. då jag vet att jag verkligen vill och jag tycker ju om å göra det oxå,, men jag märkte det att när jag nu höll upp så hade jag mycket mera penga över så om jag slutar nu så kanske jag slipper gå back varje månad å faktiskt inte behöver spara pengar i 2 månader till min Tattoo jag så gärna vill göra...

NU JÄVLAR!! ETT FRISKARE OCH KRYARE Å PIGGARE 2008 ÅR!! xD

Kommentera här: