Kärlekens makt!

Hur mycket är man igentligen villig å gå igenom för den person man älskar??
Är det bara nått man säger när man säger att jag skulle kunna gå över eld och vatten för kärleken? eller finns det folk som faktiskt gör det oxå? Jag kan säga rent utsagt att jag är villig å göra vad som krävs för min man!!
Spelar ingen roll vad folk tycker eller säger.. aah men Eve du känner knappt den här killen och är det verkligen så smart å göra så? å bla bla bla.. vet du jag blir så jäkla LE!! Det är väl för guds skull mitt liv? eller? är det ditt liv jag lever? NEJ dåså.. Om jag vill göra detta för att jag tycker det känns rätt då ska jag väl faan få göra det oxå? sen om det visade sig vara helt åt skogen FINE!!!!!!! Men låt mig få uppleva mina egna misstag och lära mig av dom.. hur ska jag kunna ge andra människor råd som att sprid ut dina vingar och chansa om jag själv inte gör det.. eller som jag alltid säger till mina älskade vänner när dom ber mig om råd.. lyssna till vad ditt hjärta säger och inte vad din hjärna säger..
Jag menar alla vet att det alltid har varit och kommer alltid och vara en konflikt mellan hjärnan och hjärtat!!
Jomen så e det ju.. Hjärnan är den realistiska delen i din kropp och tycker att man ska ta den lugna och raka vägen, medans hjärtat är vildt och farligt och väljer alltid den vilda och kurviga vägen. Vi människor som lyssnar på hjärtats väg vet att det oftast kommer sluta i katastrof och man får det krossat förr eller senare.. men Oj oj vilket äventyr man haft! :)
Till skillnad mot dom som väljer och lyssna på hjärnan och får visserligen inte hjärtat krossat men ack vilket tråkigt liv..
ingen fart inge fläng ingenting... huvva nej tack säger jag till det!! Hellre uppleva äventyr och lycka för stundens hetta och ja få hjärtat krossat än å ta den lugna tråkiga vägen och vakna upp vid 80 och ångra att man inte valde hjärtats väg istället och fått uppleva äventyr och spänning..


NU säger inte jag att det kommer bli såhär som jag och en viss person har pratat om MEN skulle det de så låt mig avgöra sen om det var fel eller inte om det skulle gå åt skogen.. låt mig få leva nu och få uppleva äventyr låt mig få känna mig levande igen för en gångs skull.. Låt mig få uppleva misstag och lära mig av dom!! men vem vet... det är ju inget som säger att det kommer gå katastrofalt heller... vem vet kanske har jag funnit min själsfrende och vi kommer att hålla tills dagarna slutar för oss.. Men ja! som sagt.. mitt liv mina misstag inte nån annans...


Jag vet ialf 2 st som kommer va väldigt fagra vid min sida även fast det inte kommer bli nå stort och pampigt ^^
men som sagt inget är bestämt än utan det är bara lösprat men kul är det ialf och tänka på det... :)




 

#
I dont know much
But I know I love you
And that may be
All I need to know

And when I feel you near me
Sometimes I see so clearly
The only truth Ive ever known
Is me and you
#


#
Long Ago,
Your name a shadow,
in my dreams, the white
brave still searching
Raining Winds, fall apart.
I believe, your heart

tell me now,
what you see
tell me what you feel
now you're here
tell me

Who Cries from the hill?
the mist creeps from your eyes,
your banner will promise
let's remember the start
I believe, your heart

tell me now
what you know
never let me go
tell me what
you see
tell me now
what you see

tell me what you feel
now your here, tell me
tell me now
what you know
never let me go
tell me now
what you see
#

Kommentarer:

1 xRedxAngelx:

skriven

Tycker verkligen du ska göra precis det som känns rätt i ditt hjärta! För utan att ha testat vet man ju inte.

Så hoppas jag att allt bara blir jätte bra i slutändan :D

Kommentera här: