Puss sjukan??

Ja nu har jag haft feber i över 11 dar och det verkar som inte vilja gå över heller.. har fått världens lock på höger öra så nu e jag döv där och det e jätte jobbigt... Snörvlig och ont i halsen ingår ju i förkyldningen men vafaan efter 11 dar tycker man ju att det börjar bli dags å ta å ge sig eller??

pratade med en kompis på msn igår och han var helt hundra på att det var Körtelfeber eller jaa kyss sjukan.. hahaha jag trodde det bara var en myt och inget jag skulle åka på.. hahaha måste nog vara den jobbigaste sjukdom jag haft ( om det nu e det jag har får se vad doktorn säger idag kl 4 när jag ska dit) men det gulligaste namnet nånsin.. ^^
jaha å va lider du av då min vän? Jag Lider av puss sjukan :D hahaha låter ju mer som om man är beroende av pussar eller nått sjukligt som feber och så..  Kanske är tur att Karln är bort rest så jag inte smittar ner honom.. eller så är det den skurken som har smittat mig... kanske ville han att jag skulle bli beroende av hans pussar?? hihi nedå skämt åt sido nu... kan ju inte bli nått jag redan är eller??  ja nu har jag inte träffat han på över 2 veckor och det känns kan jag lova..
När han kommer hem sen får han fasen inte resa iväg igen.. ja om inte jag följer med förstås :P
för att va utan honom såhär länge e fasen hemskt och jag saknar honom så fruktansvärt :(

Min Lilla Elias jag älskar dig och saknar dig så mycket att mitt lilla hjärta håller på gå sönder.. <3

Kommentarer:

1 kickan:

skriven

är du och fransmannen tillsammans? :)

2 Kaka:

skriven

Näää men det är ju Togo :)

Kommentera här: