*sjukis*

Jahapp då var det dags igen.. Nu ligger man hemma och är sjuk som ett jäkla djur.. feber och dunder förkyldning.. Finns det nå värre än å va sjuk??  hehe visst det e rätt skönt och få vila upp sig lite då skolan knäcker mig totalt och jag är nära å gå in i väggen pga den... Så visst på ett sett var det bra att jag vart sjuk nu så jag vila upp mig lite och kunna ta nya friska tag sen och faktiskt klara av skolan :D  det tråkiga är dock att jag och Älsklingen skulle på bio denna vecka å se Narnia 2.. men ja det kan ju jag glömma :( får ta det nästa vecka istället....  Känns så konstigt och va utan honom.. visserligen har det bara gått 3 dar men det känns ändå tomt då jag e så van å träffa honom.. Så jag hoppas verkligen att jag blir frisk så snart som möjligt så jag kan få krama på honom igen.. ^^

Japp idag var det säsongs start för den americanska So you think you can dance..  förra säsongen var kung så jag hoppas denna säsong blir det oxå... <3 Hok <3

urgel gurgel säger jag bara.. nu har jag fasen tittat på varenda film jag äger.. så nu då? vad sjutton ska jag se nu då??
haha lånade taxi filmerna av en kompis igår.. ho ho ho jag glömt bort hur roliga dom är :D French film is the shizzle...

Nån som kan ge mig nå råd på nå mumsigt å äta när man e sjuk? e så sugen på nått men vet inte vad :P

Skulle ha träffat min kalas pingla denna vecka oxå men det kan jag oxå glömma :( miss her terrible...
men jag vet att hon förstår och hon vill nog träffa mig sen när jag är frisk hihi*

Kommentera här: